Clarvăzătorul

44 12 0
                                    

Este duminică, ultima zi din weekend deci eu și Tony am decis să profităm de acest fapt și să ieșim împreună.
M-a sunat, iar telefonul meu era aproape de mine deci am răspuns destul de repede.
- Hei, Alyson!
- Salut, Tony. Ce mai faci?
- Bine, stau. Am vrut să te sun să te întreb dacă vrei să ieșim puțin să ne plimbăm.
- Sigur. Ne vedem într-o jumătate de oră?
- Da. Pa!
- Ok. Pa!
Ne-am întâlnit, iar el m-a luat de mână ca să vadă mai bine inelul. Și..dintr-o dată am văzut că îl doare capul și părea că se uita la ceva.
- Aly. Am văzut ceva ciudat, ai văzut și tu? Era curtea ta, doar că era cu sute de ani în urmă. Am vazut inelul tău și o fată care îl avea și era o luptă..
- Nu, nu am văzut nimic.
- Wow! Ce ciudat a fost.
Am început să mergem și Tony se tot gândea la acel fenomen paranormal, ce s-a întâmplat înainte.
- Ceva ciudat s-a întâmplat mai devreme. Am avut viziunea aceea doar când te-am atins.
M-a atins a doua oară și s-a întâmplat același lucru.
- De data asta am văzut continuarea..în luptă, fetei i-a căzut inelul. Asta se explică de ce ai găsit tu inelul în curtea ta.
- Dar..dacă inelul a stat în curtea mea câteva sute de ani, atunci cum de era la suprafață?
- Nu știu. E foarte ciudat.

Noapte sub clar de lunăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum