22.Răpită.

30 5 0
                                    

Mă plictiseam şi am decis să merg la alergat. M.am îmbrăcat şi am pornit.

Am luat.o prin pădure..dintr.o dată am avut senzatia ca mă urmăreşte cineva..s.a apropiat tot mai tare, tot mai tare şi...mi.a pus măna la gură şi m.a trântit în portbagajul maşinii sale. Am început să plâng amarnic..simţeam că nu mai am scăpare, că ăsta îmi este sfârşitul..

Omul respectiv era un psihopat nebun demult căutat de poliţie. A deschis portbagajul şi m.a dus într.un fel de spital horror..îmi era foarte frică..m.a aşezat pe un pat şi m.a legat de el. Cumva am reuşit să mă dezleg la  o mână cât timp el a plecat într.o altă încăpere şi am luat repede telefonul şi i.am trimis un mesaj la Tony să vină cu ajutoare repede că m.a răpit un psihopat.

A venit înapoi şi a vazut că am mâna dezlegată şi mi.a pus un cuţit la cap şi era gata să mă omoare când...a sosit Tony cu poliţia. A spart uşa şi au intrat în acea încăpere. M.am liniştit. Cât timp poliţia i.a pus cătuşele criminalului Tony m.a dezlegat şi m.a îmbrăţişat cu toată căldura şi m.a sărutat cu buzele lui dulci.

Încă plangeam în drum spre casă. Când am ajuns mama, tata şi Blake  mă aşteptau cu ochii în lacrimi, aflând cele întâmplate. M.au ştrans în braţe după care am mers toţi să ne culcăm.

Noapte sub clar de lunăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum