Acum m-am trezit și am avut un vis ciudat despre un inel negru pe care l-am găsit în curtea casei mele sub un copac.
Wow! Ce vis ciudat. Am zis eu.
Era sâmbătă dimineață, era o zi frumoasă cu cerul senin, iar soarele strălucea cu putere. Am ieșit afară, în curte. Am văzut o pietricică neagră ce strălucea tare. M-am dus să văd ce era. Am săpat puțin și am descoperit că e un inel.
- Măi să fie! Ăsta e inelul din visul meu.
L-am luat, l-am curățat și m-am dus în cameră pentru a-l studia mai bine.
M-am tot uitat la el, avea un semn, m-am tot gândit ce înseamnă. Am căutat pe internet. Semnul se numește ,,Erroyal" și înseamnă magie pură, misterioasă. L-am sunat și pe Tony să îi spun cele întâmplate.
- Hei, Tony.
- Ce mai faci?
- Bine. Tu? Să vezi ce mi s-a întâmplat...Am avut un vis ciudat despre un inel negru și a doua zi de dimineață am mers în curte și am găsit sub un copac inelul negru din visul meu. Am căutat mai multe detalii despre el și se numește ,,Erroyal".
- Wow! Pe bune?
- Da! Ceva se întâmplă și vreau să știu ce.
- Și eu! Hai să mergem la bibliotecă să găsim mai multe informații.
- Bine! Ne vedem la colțul străzii tale într-o jumătate de oră.
- Ok. Pa!
- Pa!
Am început să mă pregătesc, și apoi am ieșit din casă. Am așteptat puțin după Tony, nu a întârziat mult.
- Hei. Ce faci?
- Hei. Bine. Tu?
- Bine.
Am pornit către bibliotecă și în scurt timp am ajuns. Am întrebat-o pe doamna bibliotecară:
- Aveți cărți despre inelul ,,Erroyal"?
- Da, sigur! Am câteva.
Am urmat-o pe bibliotecară, ne-a dat cărțile și ne-am așezat la o masă și am început să studiem cărțile.
Am găsit informații despre: la ce se folosea, riscurile acestuia etc.
Dacă porți inelul ai puteri magice nelimitate. Dar..dacă ajunge în mâinile greșite poate distruge tot.
CITEȘTI
Noapte sub clar de lună
RomanceAceastă carte vă oferă posibilitatea de a pătrunde într-o adevărată poveste de dragoste imposibilă și o să aveți ocazia să urmăriți o luptă magică aprigă pe viață și pe moarte. O fată pe nume Alison întâlneşte un băiat enervant care nu o lasă în pac...