chapter 1 (áno, konečne poriadne EDITED)

1.3K 18 6
                                    

Prosím, napíšte do komentu, či sa začiatok páčil, nech viem, či mám pokračovať. :)

Možno sa zdá že sú tu gramatické chyby (ak áno tak sorry :D) ale to je len môj osobný dialekt :D veď treba to čímsik oživic :D 

„Mamááááá!! Ja nemám ponožkýýý" ziapem o pol jedenástej po dome. Zajtra totižto letím na mesiac do Anglicka do nejakej rodiny. Iba mňa, múdru môže napadnúť baliť sa deň, teda noc, predtým.

„Tak poď sem a vyber si nejaké moje" kričí na mňa mama z vedľajšej izby. Pribehla som k nej a začala kutrať nejaké menšie ponožky.

„Ale veď ty tu máš všetky rozťahané! Čo len budem robiť?" povedala som zúfalo.

„Kľuuud" upokojuje ma mama „toď mám nejaké nové, vezmi si ich.  A zhasni a choj si už ľahnúť, ráno to dobalíš, lebo budeš nevyspatá."

„Ale veď o pol 10 mám byť už na letisku a cesta do Blavy trvá 2 hodiny! A to som taká nervózna, že pochybujem, že zaspím. Proste to musím zbaliť."

„No dobre," Povzdychne si mama „a pomôcť ti s dačím nemám?"

„A čím?"

„Vo však s balením."

„No a domov sa jak potom zabalím?"

„Dobre, dobre ale nechoď neskoro spať." povedala a odobrala sa do postele. Nanešťastie ma čaká ešte dlouhá noc, pretože s balením som len začala.

Sedím na zemi, vedľa mňa prázdny kufor a všade okolo hromady oblečenia. Na papieri ktorý som dostala je napísané, že sa mám zbaliť ako na dva týždne, že rodina mi bude prať veci. Ale povedzte mi, ako sa mám tváriť, že idem na týždeň-dva, keď idem na celý mesiac? Keby idem na týždeň, tak si beriem 3 či 4 tričká, ale mesiac behať v 3 tričkách? Rozhodla som sa veľkodušne vysrať na papier a dať šancu svojej intuícii. Pustila som si do slúchatiek Tomáša Klusa, Jarka Nohavicu a Linkin Park /viem viem, úžasná kombinácia/ nech nezobudím mamu a začala som triediť kôpky. Tak teda od najnevyhnutnejších vecí: 10 párov ponožiek, mám.. 10 nohavičiek- aj to mám. No, nejaké tie tangáče tiež nie sú na škodu. Radšej si vezmem 3. Má tam byť celkom teplo, tak k nim prihodím nejaké kraťase, ktoré ani veľmi nenosím, ale zato nosím stále dlhé gate- tie tam hodím troje- hnedé, bledomodré a čierne. Kamarátky sa mi divia, ako dokážem chodiť aj v 40° horúčavách v dlhých gaťoch, ale som taký biela a rýchlo sa spálim, že nevidím dôvod sťažovať si ešte viac život. Idú na rad tričká- tých tam dám 5 a k tomu 4 tielka s hrubými ramienkami, ktoré milujem. Hmm..jedna mikina, to hádam bude stačiť.  A nie, radšej dve. Najľahšie bude hádam vybrať si topánky. Vezmem si nové biele a čierne conversy, čo mi prišli pred týždňom a kovbojské čižmy, ktoré milujem /a samozrejme mám v nich sexi nohy :D/. Len v čom pôjdem? Zatiaľ rozmýšľam nad sračkovozeleným tielkom, hnedými rifľami a čiernymi conversami alebo bledomodrými rifľami, Superman tričku a bielymi conversami? Nie, to bude divné, serem na to, idem jako lesná žena. Nech sa po mne všetci kukajú. V poslednej dobe sa chovám dosť.. svojsky, takže mi je to šikovne uritky. Mám polku hlavy dredatej, neučesaný zbytok vlasov, roztiahla pravú dierku na 7mm a striedam v nej bambusový tunel a slimáky.. k pravej dierke, teda diere, som si dala urobiť ešte jednu a k ľavej dve. Akurát to bude mesiac, čo som bola na piercingu v pupku. Moja mama je super a nejako si na to zvykla. Za to ju mám fakt rada, ale aj ona na začiatku vyšilovala, keď som si nechávala spraviť prírodné dredy. 

Doryže! Práve ma napadlo dať nabíjať elektroniku! A vyprázdniť kartu od foťáka. Rýchlo som zapla náš domový notebook, kde mame všetky fotky z výletov, filmy, recepty a proste všetko. Našťastie je tam ešte miesto, tak to tam dám rýchlo kopírovať. Vybehne mi tabuľka: zostávajúci čas 10 minút. Hrabe vám? Však tam je pár fotiek.  Ale už by som sa veru mohla začať baliť. Do čižiem nacpem ponožky a nohavičky, aby som ušetrila miesto a aj moje botičky od popučenia. Tričká a tielka naskladám na čo najmenšie, to isté aj s gaťami. Batoh mám dosť veľký, tak by som to tam mala narvať. Už som išla batoh zapínať, keď mi docvaklo - PYŽAMO! a okamžite som v skrini začala nejaké hľadať. No, to bude o hubu. Slušné, reprezentačné pyžamo. Ale veď snáď tričko a nejaké šortky budú stačiť. To by mohlo byť. Nejak som to ešte dotlačila do batoha, zapla ho a išla pozrieť na počítač. Halelujá, všetky fotky tam už boli. Rýchlo som odpojila foťák, strčila ho na nabíjačku a vypla komp. Išla som si umývať zuby, keď som v kúpelke zbadala na poličke sprcháč a šampón, ktoré si tam spokojne hoveli. S pomocou všetkých nadpozemských síl som všetko ešte raz a snáď posledne dotlačila do batohu. Doumývala som si zuby, dala nočný strojček, ktorý nosím tak raz za čas a šla som do izby. Nastavila som si budík na 6:30 a zaľahla. Už bolo skoro pol 3, tak sa teším, aká budem úžasne nevyspatá. Ako som si ľahla do postele, tak som hneď zaspala.



Chasing the Wanted sk/cz fanfic <*EDIT TIME*> [UŽ POKRAČUJEM! :D]Where stories live. Discover now