Hneď ako auto odišlo sa Nathan spýtal:
„Platí dnešný večer, že?"
„Tak to si píš!" povedala Jess a rozbehla sa do 1. obchodu ktorý videla. Obehla ho celý, ale nenašla podľa nej žiadne pekné rifle, aj keď ich tam bolo kopu. Vošli sme do druhého, ten už som poznala, je aj u nás. Tam našla čosi, žlté rifle, ešte aj v akcii a ja som si tam našla úžasné biele tričko, ktoré padá na ramenách, s nápisom WHEN NOTHING GOES RIGHT, TURN LEFT. Okamžite sme si tie veci šli vyskúšať. Ja som si vybrala správnu veľkosť, tak som si ho hodila hneď do košíka ale Jess som musela priniesť o číslo menšie.
„Prepáč, nevedela som nájsť tvoje číslo, toto bolo posledné."
„V poho" a už sa obliekala. Len čo sa do nich navliekla, ukázala sa mi a ja som skoro odpadla, keď som si k tomu domyslela ostatok.
„Jess, ber ich, máš v tom bohovú ric!"
„Fakt?"zasmiala sa.
„Nie, robím si srandu" povedala som ironicky a usmiala sa na ňu.
„Tak na, hoď ich do košíka" a cupitali sme platiť. Keď sme zaplatili, prišiel už aj Nathan a pýtal sa: „Tak čo ste si kúpili?"
„Uvidíš večer." povedali sme naraz a zasmiali sme sa na tom. Potom sme pobehali v meste ešte zopár obchodov a pobrali sa domov. Prišli sme okolo 4 a hneď sme sa vystriedali v sprche. O chvíľu sme všetci po dome behali s mokrými hlavami a v teplákoch. S Jess sme sa usalašili v izbe, tentokrát som pustila hudbu ja a začali sme si robiť "kozmetiku", lebo už bolo 7 hodín. Počuli sme Nathana, ako komusi vraví 'Počkaj, opýtam sa ich' a vzápätí nám zaklopal na dvere. Jess mu iba povedala „nooooo" a Nathan vošiel a hneď sa nás spýtal:
„Počujte ženy, Jay nevie, čo dnes robiť. Nevezmeme ho so sebou?" Jess zažiarili očká.
"No jasné, dlho som ho nevidela." Keď Nathan znova odišiel telefonovať, Jess mi potichúčky povedala, že to je ten z fotky. Fúú, tak s takým luxusom budeme dnes piť. Dobrééé. Je to tu krajšie a krajšie každým dňom.
Vtom nám vrthol do izby Nath: „Počujte, nie ste hladné, neurobím niečo?" Jess ho hneď sprdla:
„Ty prosím ťa nič nerob, nedopadne to dobre. Ja radšej niečo urobím."
„Nie Jess, teraz varím ja, ty si dokonči čo potrebuješ." Skočila som do toho „A navyše milujem varenie."
„No dobre, ďakujem" povedala. Tak som zbehla, ešte stále v nádhernej teplákovej róbe dole. Nathan išiel za mnou. Pozrela som sa po skrinkách v kuchyni a spýtala sa Nathana:
„Počuj, budú ti vadiť znova cestoviny? Nič rýchlejšie ma nenapadá."
„Mne to je jedno, ja zjem už hocičo. A po Jessinom varení..." Zasmial sa. Bolo to sexy. Bože, to bolo zlé. Bola som s ním SAMA v kuchyni. Neustále som si hovorila: ovládaj sa, neskoč po ňom ako by to bol posledný človek na Zemi. Začala som po skrinkách hľadať nejaký hrniec.
„Pomôžem?" ozval sa Nathan tesne za mnou.
„Debil, takmer som schytala infarkt" povedala som snažila sa nedýchať ako po maratóne. Zasmial sa. „Nesmej sa a nájdi mi hrniec, prosím ťa, nech mám v čom variť." Nathan si čupol k jednej skrinke a spýtal sa:
„Ako veľký?"
„Pre troch na cestoviny."
„Uuum... ale vieš vysvetľovať. Bude toto stačiť?" a podal mi presne tak veľký, aký som chcela.
„Super, dík" a dala som doňho vodu. Hrniec som položila na šporák a zapla plyn. Po troch nekonečne dlhých minútach začala voda vrieť. Nasypala som cestoviny, dala navrch pokrievku a pomiešala. Nathan zo mňa celý čas nespustil oči. Už to bolo nepríjemné. Otočila som sa naňho a na rovinu sa spýtala: „Nemáš čo lepšie na robote?" nadhodila som so smiechom.
„Prečo?"
"Že len či ťa baví stáť tu a pozerať sa."
"Nemám čo robiť.." a uškrnul sa. O bože boží úsmev...Našťastie vtedy sa už cestoviny dovarili, inak by som nevedela, čo povedať a začala som nakladať na taniere. Nathan vybehol hore zavolať Jessicu a ja som zatiaľ zarobila cestoviny s tvarohom. Jess zišla dole už aj dokonale namaľovaná, takže budem mať čo dobiehať. Sadli sme si okolo stola a začali šrotovať. Obaja ma pochválili, že to je super a že môžem variť aj častejšie. Ohmôjallah, šak sú to len cestoviny! Keď sme dojedli, Jess nakázala Nathanovi umyť riady, lebo že ja si musím ešte makeup spraviť a ona už má nechty. S nevôľou privolil. Aj tak sa z toho vykrútil a nahádzal to do umývačky, že sa to potom umyje. Potok k nám vošiel do izby a povedal, že mu volal kamarát, nech za ním idú teraz. Spýtal sa nás, či sme schopné do maximálne 5 minút vyraziť.
„Si robíš srandu? Veď mám ešte mokré vlasy a Ivet si potrebuje dorobiť ksicht." povedala Jess.
„A čo tak keby si šiel za nám a stretli by sme sa pred barom za hodku? Veď aj tak ešte kalba nebude, je málo hodín." navrhla som. Obaja súhlasili, tak sa šiel Nathan obliecť a vyrazil. S Jess sme si rýchlo vyfénovali afro, obe sme si ich nechali rozpustené a ja som si rýchlo dorobila mihalnice a požičala od skoro rovnako bielej Jess makeup a púder. Obliekli sme sa a vyrazili sme. Pred barom nás už čakal Nathan a jeho kamarát. Nath nás predstavil. Volal sa Jay. Naživo vyzeral...vrrr. Klídek, Jessicin.. Normálne by som nevedela, koho si vybrať. Vošli sme do baru, kde bolo skoro plno. Takých 80 ľudí a viac minimálne. Sadli sme si rýchlo k poslednému voľnému stolu a chalani sa nás spýtali:
„Čo pijete?" dali sme si s Jess kapitána, tak som išla dávať Nathanovi peniaze.
„V žiadnom prípade, kde si videla, že baba platí v bare?"
„Kvôli tomuto si zo mňa robia doma srandu, že asi niesom baba."
„Tak tu budeš musieť byť," a odkráčal s Jayom po chlast. Sedeli sme s Jess oproti sebe a tá hneď, ako odišli, začala:
„Mám dobrý makeup? Dobré oblečenie..?" vravela celá na nervy. Prerušila som ju:
„Jess, si dokonalá. Ja byť chlapom, ohnem ťa o stôl porad. Neviem, na čo ten šuhaj čaká.
„Naozaj?"
„Kľud" upokojovala som ju. To už sa nám našťastie vrátili chalani s kapitámni. Nathan dal mne a Jess na stôl a sadol si vedľa mňa skôr, ako to stihol Jay a tým ho donútil sadnúť si k Jess. Jessica na mňa hodila vystrašený pohľad, tak som sa na ňu podporne usmiala a povedala som:
„No čo, budeme sa na tie panáky iba pozerať, alebo si ich dáme?" Zasmiali sa.
"Tak teda na Slovensko!" povedal Nathan a usmial sa na mňa.
Brat, brat, brat, brat, brat...
"Na Slovensko sa pije slivovica, nie kapitán preboha." zatvárila som sa zhrozene.
„Druhé kolo?" spýtal sa Nath.
„Pokiaľ na Slovensko, tak jedine Slivku." povedala som.
„Aj mne." dodala Jess.
Chlapci teda zas odišli pri bar a ja som medzitým akože behla na WC, aby som nemusela počúvať Jess. Mám ju rada ale bude nervačiť ešte viac, ale 2 panáky to ešte spravia.
Čosi sme ešte popili, pokecali, zabavili sa a keď začala hrať konečne dobrá hudba, vyliezli sme si zatrsať.
YOU ARE READING
Chasing the Wanted sk/cz fanfic <*EDIT TIME*> [UŽ POKRAČUJEM! :D]
FanfictionSladkých 17, prázdniny na obzore a výmenný pobyt v Anglicku.. no neznie to ako zo sna? Ale bude naozaj tak easy žiť v úplne inej mentalite ľudí?