chapter 9 (áno, konečne poriadne EDITED)

210 3 0
                                    

Jess mi sľúbila požičať jej spacák, nakoľko ja som si ten svoj nebrala a ona tam aj tak spať nebude. Win-win. 

Lenže onoto nebolo tak jednoduché, ako sme si mysleli. Keď sme zišli dole, že pripravíme nejaké jedlo, tak sme našli chalanov s telefónmi na ušiach. Do jedného. Nechápavo sme sa na nich pozreli a až po započúvaní sa sme zistili, že tam zvolávajú ľudí. 

Och boh, orgie.

Jess prerušila Nathana a začala mu nadávať. Môj pohľad zatiaľ padol na Jaya.

Och boh, to by boli orgie... Kľud ...

Pozrela som sa teda naspäť na Jess a Nathana. Už sa nehádali, už komunikovali. Zacítila som mier na planéte, tak som teda k nim podišla.

"Nie, tú tam nepozývaj, to je strašná kurva." rozprávala čosi Jess.

"Ale je s ňou zábava." ohradil sa Nate.

"No ako chceš, bude tam aj tak pičovať a obtrtká všetko, aj tie ryby v jazierku. Veď vy to organizujete." Dobre, už to nevypadá že je medzi nimi božský kľud, len stlmili hlas, pretože ostatní telefonovali. Ale aspoň sa už vzdala, aj keď nasratá pochoduje späť do izby. Naše pohľady s Nathanom sa streli a on na vysvetlenie len pokrčil ramenami a vytočil nejaké ďalšie číslo. A čo ja akože teraz? To mám ísť za Jess alebo čo jako jak? Och, tak milujem tieto situácie.


Jess ma samozrejme nasratá vykopla z izby, teda no, povedala mi nech ju nechám napokoji, vraj je nasratá a ešte by mi niečo škaredé povedala. No tak, no dobre, ako chceš, no.. 

Zišla som teda naspäť dole za chalanmi, ale u nich sa ohľadom tých telofónov nič nezmenilo. No proste neni nad ten pocit keď si vás tu všímajú. že jo. Super že som si ešte aj vyšla tie schody hore dole, dík za kardio. Odišla som teda od nich z obývačky do kuchyne, kde som si dala robiť čaj a v kľude si pozrela upozornenia na mobile a poodpisovala, nech vedia, že som stále nažive.

Po chvíli za mňou prišiel Nathan. Teda, nie za mnou, ale do kuchyne si zobrať jesť. Ale vlastne aj za mnou.

"Ako moc je nasratá?" opýtal sa ma.

"No, čojáviem, asi tak dopohody, pretože ma vyhnala, nech mi niečo škaredé nepovie." povedala som sarkasticky.

"Dopiče." zamrmlal si.

"A smiem vedieť prečo tak vyšiluje?"

"To kvôli jednej holke čo sme ju tam tiež zavolali."

"Tak vieš, dvaja kohúti sa na jednom smetisku neznesú." zasmiala som sa. "Typujem že ide po Jayovi, pravda?"

"Ona.. ona je taká svojská."

"Alebo po všetkom čo má kokota a krvný obeh." začuli sme znenazdajky Jess medzi dverami. No, dneska to vychádza.

"Jess.." začal Nathan.

"Neberiem ti ju, kľudne si ju tam maj, ale boh ťa chráň sa s ňou vyspať. A neťahaj mi ju pred oči." zavelila a znova odišla, tentoraz s pohárom čistej vody.

Počkala som, kým netresli dvere na hornej izbe a oslovila Nathana: "Nate?"

"No??"

"Zruš ju. Proste povedz že sa to nakoniec nekoná alebo kerý boh, dobre?"

"Nenápadnosť sama."

"S tebou sa nebude Jessica ešte mesiac baviť, nie so mnou." pokrčila som ramenami a odišla radšej do obývačky medzi Jaya a tých neznámych. Okej, fakt to bude sprosté sa znova opýtať na mená, ale tak čo mám robiť.

Chasing the Wanted sk/cz fanfic <*EDIT TIME*> [UŽ POKRAČUJEM! :D]Where stories live. Discover now