Dua minggu dah berlalu selepas dieorang balik dari trip ke pulau jeju tu. Media dan akhbar memaparkan kes sena tak tahu malu. Try untuk goda taehyung. Eunyoung dengan taehyung pulak. Masing2 tak cakap antara satu sama lain. Jarang meraka akan cakap. Tu pun kalau ada hal penting. Sebab kes sena la. Eunyoung jadi jeles camni. Huh -.-'
Eunyoung : saya nak pergi world tour esk.
V : pergi jelah kau. Takyah bagitau aku pun takpe.
Luluh hati eunyoung bila dapat jawapan macam tu dari taehyung. Lagi sakit hati dia bila Taehyung dah semakin rapat balik dengan sena. Sebab ape ? Sena dah hasut taehyung.
Skip
Esok pagi
Eunyoung kemas barang baju dan bawak luggage turun bawah dengan kandungan yang semakin hari semakin besar tu tanpa pertolongan taehyung. Sebelum keluar dari rumah dia sempat lagi tinggal nota kecik.Sejam kemudian taehyung pun bangun.
"eunyoung ah ! Son eunyoung ! Mana pulak la betina ni pergi." //marah// taehyung pun turun bawah. Dia cari dkt dapur. Takde. Dia pun naik dan masuk bilik eunyoung. Kosong. Takda sape. Dia pun terpandang satu nota kecik atas meja.
"saya pergi dulu"
Taehyung's pov
Mana pulak la dia pergi ni ? Tak bagitau aku pun ? Haih. Suka buat aku risau. Dengan bawak anak aku pulak tu. Baju pun takde. Baik aku telefon dia.
"Nombor yang anda dail tiada dalam perkhidmatan.. "
Haih kusut la macam ni ! Eh ? Macam mana kalau betul dia nak cerai dgn aku ? Tak boleh. Tak boleh. Aku tak sanggup lepaskan dia. Tapi..Skip
Bighit
Jimin : eh tae. Eunyoung mana ? Rindu la pulak kat dia.
V : ada je. Nanti nanti la aku bawak dia. Baik kau focus untuk comeback kita. Daripada fikir pasal dia.
Jungkook : kookie call noona pagi tadi. Tapi tak angkat. Tiada dalam perkhidmatan.
V : huh ? Err... //gagap// oh dia tukar number phone kot.
Rm : ohh. Jom la practise.
Skip
Tokyo's narita Airport
Semua fans tunggu di luar balai b'lepas. Seorang demi seorang member apink. Member btob. Member beast. Member 4minute. Gna. Roh jihoon keluar dari balai berlepas. Semua bersorak dapat berjumpa dengan idols dieorang kan ?
Skip
Hotel
Eunji : yah son young. Yah.
Eunyoung : huh ? Kau panggil aku ke ?
Eunji : tak lah. Aku baca jenama bantal ni ha. Sonyoung.
Eunyoung : oh.. //sambung baca naver/Eunji : yah ! Aku panggil kau la nenek. Errghh.
Eunyoung : dah tu mana aku tahu. Nama aku son eunyoung la. Bukan sonyoung.
Eunji : biar la. Aku nak panggil son young kat kau. Best pe nama tu. Kan readers? (author : -,-") Haha.
Eunyoung : heh. Ade pe ?
Eunji : ni ha. Laki kau. Sedih je aku baca tweet dia ? Kau gaduh ngan dia ke ?
Eunyoung : eh ? Jom keluar? Aku lapar la.
Eunji : takpayah la tukar topik !
Eunyoung : //tarik eunji// ppali la. Aku lapar ni.
YOU ARE READING
(DIBUKUKAN) It's called as LOVE [Taehyung]
FanfictionKisah seorang budak perempuan yang bernama son eun young yang kehilangan kedua ibu bapa disebabkan kemalangan jalan raya. Setelah kematian kedua org tua. Eun young tinggal bersama ibu saudaranya yang kaya dan menunggu kepulangan anak lelaki yang hen...