Majlis perkahwinan
Semua member bts datang. Dan Eunyoung masih lagi mencari kelibat sahabat karibnya. Dalam bilik persalinan.
Mr.Kim : Appa harap EunYoung boleh ubah Taehyung macam lelaki lain.
EunYoung : hah ? maksud appa ? EunYoung tak faham lah. Sorry
Mr.Kim : macam yang EunYoung tahu. Taehyung dingin . tapi manja. Appa harap EunYoung dapat ubah dia sedikit sebanyak jadi anak yang baik. Yang matured. *senyum*
EunYoung : ahh ~ nae ~ *senyum*
Author POV
Tiba2 kau teringat kat something. Kau keluar kan gambar kelurga kau.
*nangis* "omma, appa, oppa . Hari nih hari perkahwinan EunYoung . appa, appa tak ada kat sisi eunyoung untuk berjumpa dengan bakal suami EunYoung, Tak ada untuk pimpin EunYoung. EunYoung rindu appa, rindu omma, rindu oppa. *
!!!Ada orang masuk!!!
Mrs.Kim : EunYoung ? kenapa nangis ? jangan menangis sayang .. *pujuk*
EunYoung : mama ~ Bogoshiepo omma. Omma ~ Omma ~
Mrs.Kim : nado bogoshiepo neol omma. *unnie saya akan jaga anak unnie baik2. Saya ingat amanah yang unnie bagi dekat saya*dah jangan nangis lagi ye ? nanti abis makeup kamu.
SKIP
Berjalan seorang diri atas pentas menuju kea rah pengantin lelaki dan Paderi
Paderi Free :KimTaehyung adakah awak bersetuju untuk berkahwin dengan son EunYoung ?
Taehyung : Hah ? hm, ye .. setuju.
Paderi Free : Son EunYoung adakah awak bersetuju untuk berkahwin dengan Kim Taehyung ?
Son EunYoung : ye ~ *sedih*
Paderi Free : baca ~~~~ sekarang kamu dah sah jadi suami isteri . kamu boleh kiss ye.
Son EunYoung : kiss olok olok je. *berbisik kat Taehyung*
Taehyung : aku tahu lah. *pegang pinggang dan dekatkan muka*
Paderi Free : awak berdua mesti tak pernah kiss kan ? macam nih lah.
*pegang kepala* dan *chup* okay ~ bayangkan lah sendiri ye.
SKIP
Eunji : Eunyoung !! Chukkae !! Saranghae. Aku bahagia sangat kau kahwin. aku doakan kau bahagia ye. Taehyung sshi tolong jaga sahabat saya dunia dan forever ini ye. janji ye ?
Taehyung : hahaha. of course i will. jangan risau lah.
Eunji : kau tak jemput ke Hoya ngn Daehyun ? kau pon tahu kan Hoya suka kat kau ?
EunYoung : hah ? oh hm tak. tak jemput . aku tak nak heboh. kau jangan heboh kan tau. aku tahu kau boleh jaga rahsia nih. sebab tuh aku cerita kat kau.
Taehyung : *dengar* Hoya ? suka dekat kau ?
EunYoung : hah ? eh tak lah. mane ada , main main je lah. *jeling kat Eunji* Jom lah Eunji teman aku pergi sana . jumpa mama aku. jom lah.
Eunji : Jom ~
Taehyung : oh kau nak sembunyi sesuatu dari aku ? kau tak kan sembunyikan ape2 dari aku. aku akan korek korek rahsia kau. *smirk*
SKIP
EunYoung : mama. Kenalkan nih lah kawan EunYoung sejak dari sekolah rendah lagi kami kenal.
Mrs.Kim : oh ye ke ? bagus lah. Jaga lah EunYoung baik baik di sekolah ye.
Eunji : nae ahjumma. Saya akan jaga dia. jangan risau. *senyum*
YOU ARE READING
(DIBUKUKAN) It's called as LOVE [Taehyung]
FanficKisah seorang budak perempuan yang bernama son eun young yang kehilangan kedua ibu bapa disebabkan kemalangan jalan raya. Setelah kematian kedua org tua. Eun young tinggal bersama ibu saudaranya yang kaya dan menunggu kepulangan anak lelaki yang hen...