" Kleg" bunyi pintu tandas dibuka.
Eunyoung memalingkan muka ke arah pintu tandas dan terkeluarlah seorang namja yang sedang mengeringkan rambutnya dengan kain tuala sambil pandangan ditundukkan ke bawah. Mata Eunyoung membutang kaku dengan apa yang dilihatnya. Namja tersebut mara kehadapan tanpa mengangkat muka dan masih lagi mengeringkan rambutnya dengan tuala ditangan dan sehelai lagi tuala dibadan.
"op-ppa", sapa Eunyoung dengan muka terkejut. Namja tersebut mengangkat muka dan turut terkejut.
"oppa buat apa kat sini? macam mane boleh ada kat sini ?", tanya Eunyoung dengan perasaan tak puas hati. Namja tersebut masih lagi mendiamkan diri dan memandang ke arah Eungmi dan Jaemi.
"Eunyoung tanye ni jawablah !", jerit Eunyoung lagi. "Young tak perlu tahu", jawab namja tersebut dengan dingin dan pantas mengeluarkan pakaiannya dari beg yang ada dipenjuru katil.
Eunyoung tak lepas memandang namja tersebut. " ye betul, Young bukan sape-sape. Young ni sape kan? takpelah i better move" sambil gelak yang dibuat dan mencapai beg baju yang diletakkan di sudut bilik.
Eunyoung menerpa ke pintu bilik lantas tangannya ditarik. Eunyoung berpaling ke arah insan yang menarik tangannya. " Lepaskan ", pinta Eunyoung. "Oppa tak akan lepaskan Son Eunyoung ", jawab namja tersebut lalu menarik Eunyoung ke pelukannya.
"Hey ! Lepaslah ! Jangan peluk young ! Lepaslah !", jerit Eunyoung dengan cubaan meronta-rontanya itu. "Oppa rindu Young. Rindu semua.", adu namja tersebut yang masih dalam pelukan dengan kepalanya diletakkan dibahu kanan Eunyoung.
"Rindu? Hey ! Ape yang rindu? jangan cakap pasal rindu lah ! ", marah Eunyoung dengan kuat. "shhh, jangan bising lah. nanti anak bangun lah.", namja tersebut menenangkan Eunyoung daripada menjerit.
"Tuk Tuk Tuk"
Pintu bilik diketuk. Eunyoung memandang ke arah pintu bilik. Lantas Namja tersebut memegang tombol lalu membuka pintu bilik. terpancul muka Mr. Kim dan Mrs. Kim.
" Kenapa bising-bising ni ? Mama dengar macam menjerit je ? kenapa ni ? " tanya Mrs. Kim kepada Eunyoung dan namja tersebut. "Aniya mama" jawab Namja tersebut kepada Mrs. Kim
" Mama,appa tahu ke Taehyung ada kat sini ?" tanya Eunyoung kepada Mrs. dan Mr Kim. *MWOOOOOO ?!! TAEHYUNG THEREEEEE???*( Taehyung : eleh kau ni padahal kau yang tulis citer ni buat buat tak tahu pulak. hek eleh )
" Eor, kami tahu. Tapi bukan ke kamu berdua dah tahu ?"tanya Mr.Kim kepada Eunyoung dan Taehyung. "Ani, Eunyoung meolla" jawapan Eunyoung membuatkan kedua orang tuanya terkejut.
" Appa, mama gwenchana. Tae selesaikan dengan Eunyoung. Boleh tak suruh maid kita masukkan baby bed kat dalam bilik ni ? kesian anak Tae kecik lagi tido atas katil tu. " tanya Taehyung kepada mama dan appanya.
" yelah , nanti mama suruh maid letakkan. mama bawak keluar dulu la Jaemi dengan Eungmi ni. kamu berdua selesaikan betul-betul ye ? Mama keluar dulu"
"yelah mama. " jawab Taehyung sambil memandang ke arah Eunyoung. Setelah Mr. dan Mrs Kim keluar dari bilik. Pintu bilik terus ditutup dan dikunci. Taehyung mara ke arah Eunyoung dengan mata yang tajam. Eunyoung ketakutan dengan renungan Taehyung. Taehyung tarik tangan Eunyoung dengan kasar dan dibawa ke katil.
"Taehyung, lepaslah ! Sakit !" adu Eunyoung dengan perbuatan kasar Taehyung.
"Dah ! aku dah lepaskan tangan kau puas ? ", tanya Taehyung dengan sinis. Eunyoung memegang pergelangan tangannya yang sakit itu. "aku dah lepaskan tangan kau puas ?" ajuk Eunyoung.
Taehyung memandang Eunyoung. Eunyoung memandang Taehyung. Pandangan mereka bertaut. Lalu Eunyoung berpalingkan mukannya ke arah yang koridor. Tangannya lincah mengikat rambutnya yang panjang separas bahu menjadi toncang kuda. Taehyung tidak mengalihkan pandangannya ke arah Eunyoung. Eunyoung tetap cantik walaupun sudah beranak pinak. Eunyoung berdehem lalu memberanikan dirinya untuk memandang Kim Taehyung.
YOU ARE READING
(DIBUKUKAN) It's called as LOVE [Taehyung]
FanfictionKisah seorang budak perempuan yang bernama son eun young yang kehilangan kedua ibu bapa disebabkan kemalangan jalan raya. Setelah kematian kedua org tua. Eun young tinggal bersama ibu saudaranya yang kaya dan menunggu kepulangan anak lelaki yang hen...