02:19am

272 12 2
                                    

Hi gais. im still working for this novel at this time. Kakak author tadi dia dm dekat ig, dia bagitau dia keluar pergi beli album WannaOne, Bts and else  yang orang order. But she said, dia bawak semua album tu seorang diri without ada orang tolong dari kedai ke biliknya. i just be like " WOOII BERAT TU !" kenapa saya bagitahu berat? sebab kami dah biasa bila sampai berkotak-kotak album dengan kotak yang besar. bukan besar sedang. besar yang untuk orang lelaki sasa angkat. Haritu pakcik poslaju tu dia angkat kotak bapak besar gila sangat-sangat besar lah. Tercungap-cungap dia angkat. 

My sis tu memang jual album Kpop. I just proud of her bila dia bijak dalam pelajaran . Bukan author nak menunjuk. Author just nak cakap yang dia bagus. Dia ambik engineering course. setiap sem dapat dekan. MUET band 5. Author macam, macam mana dia ni. Buku memang tak lepas dulu dari tangan. 

Author bangga dengan my sister. Dia suka dengan kira-kira. Tapi author suka menghafal, menulis. dia tak suka. kami berlainan. Mama author panggil author 'kakak'. Kakak author tu 'adik'

i just wanna be like her. that why author bekerja keras jugak untuk tulis karya author sendiri. nak jugak ada orang bangga dengan author macam orang bangga dengan kakak author :3

(DIBUKUKAN) It's called as LOVE [Taehyung]Where stories live. Discover now