Fotoğrafımız heryerde profilim olmuştu. Tüm sosyal medya onunla tanıyordu beni. Ve bence artık aramanın zamanı gelmişti. 2 gün olmuştu artık sabredemedim ve aradım.
"Alo" diye telefonu açan Kaan'a "Günaydınnn" diyerek cevap verdim "Günaydın kardeşimm" cevabını alınca bir anda duraksadım. Bana kardeşim demişti. Neyse en azından biraz yakınlaşıyorduk. Sonuçta "Kardeş ayağı g*t ayağı" derler. "Nasılsın tatlı kızz" demesiyle dünyaya geri döndüm. Bana tatlı kız demişti. Allah'ımm çok mutluydum. "İyiyim tatlı çocuk sen?" Diyerek cevap verdim. Yaklaşık 20 dk konuştuktan sonra buluşmaya karar verdik. İlk buluşmamız olacağından çok güzel olmalıydımm.. Hemen kuaför falan derken iki saat geçti ve buluşmaya gitmeye hazırdımm..
Buluşma yerine gittiğimde beni bekliyor gözleriyle beni arıyordu. Gözlerimiz kesişince hemen bana doğru geldi. "Hoşgeldin kardeşim" diyerek bana sarıldı. "Hoşbulduk kardeşimm" diyerek ona sımsıkı sarıldımm. Kokusu biranda beni benden almıştı çok güzel hoş ve kendine özel bir kokusu vardı.. Sarılmayı bıraktık ve konuşmaya başladık.. Bu çocuk benden bir yaş küçüktü ama bu benim umrumda bile değildi çünkü ben AŞIK olmuştum ilk defaa.. Ben normalde aşık eden ve peşinden koşturan bir kızımdır fakat bu sefer durumlar değişeceğe benziyor...