Günlerden pazartesi onu görmeyeli iki gün oldu ve artık hasret bitiyordu.. Okula en şık halimle gittim saçlar falan açık cool bir kız olarak okula giriş yaptım. Herkesin gözü benim üzerimdeydi. Öznur beni bir süre inceledikten sonra;
"Noldu lan sana" şeklinde tepki verdi. "Güzel olmuş mu??" Dediğimde de aynı tiple "Evrim geçirmişsin kızım süpersin kimin için lan bu hazırlıklar!?" Diyerek işte asıl soruyu sormuştu. Harbi kimin içindi bu hazırlıklar?? Sevgilim değil birşeyim değildi ama yakında olucaktı. "Sanane be salak" deyip Öznuru geçiştirdikten sonra gözlerim kapıya doğru gitti ve işte o geliyordu. "Ooo günaydın herşeyim çok güzel gözüküyorsun yinee" diyerek okul sınırlarına o da girmişti. Bana herşeyim demişti Allah'ım kesin bi işaretti bu... "Sağol kardeşim sende yine çok tatlısın bakıyorumdaa" diyerek ona cevap verdim. Kaan Öznur'a dönerek "Vayy Öznur günaydın kankaa" dedi ve ben biranda duraksadım bunlar kankalardı ve benim haberim yoktu.. "Günaydın karşim" diyen Öznur'un sesiyle tekrar aralarına döndüm. "Benim Mert'in yanına çıkmam lazım hadi görüşürüz kanka görüşürüz canımın içii" diyen Kaan'a şaşkın şaşkın bakan Öznur Kaan gittikten sonra bana zorla herşeyi anlattırdı. Artık bütün tenefüsler ya Kaan'laydık ya da onu takip edip kızlarla olunca sinirleniyorduk. Öznur ile Kaan çok eskiden kardeş oldukları için Öznur'a güveniyordum. İnşallah güvenimi bozmazdı..