Hafta sonu gelmesine ramen sabah sekizde ayaktaydım. Benim bu saatte ayaklandığımı gören annem "Ne oldu kızım okul olunca uyanmak bilmezsin okul olmayınca sabahın sekizinde ayaktasın" diye benimle dalga geçti. "Özel bir arkadaşımla buluşucam anne" deyince annem "Kaan mı o??" Dediğinde şaşkınlıktan yığılacaktım. Nerden biliyordu ki?? "Nerden biliyorsun sen Kaan'ı??" Diyerek anneme bu olaya bir açıklık getirmesi gerektiğini surat ifademle de belirttim. "Telefonda sürekli onunla konuşmaların, her mesajda ya ondan bahsetmen ya da onunla konuşman, Öznur'a sürekli Kaan'la ilgili bir şeyler anlatman falan bunlar hep belli etti" dedi. Şok oldum ve "Benim hazırlanmam lazım" diyerek odadan çıktım. Buluşmaya 20 dk kala evden çıkmaya hazırdım son dokunuşları yaptım ve buluşma yerine doğru yol aldım.
Buluşma yerine geldiğimde beni bekliyordu. Bugün büyük gündü ama haberi yoktu. Birazdan herşeyi öğrenecekti. Ve işte göz göze geldik hemen bana doğru geldi ve "Hoşgeldin kardeşim" diyerek yine kafama kaktı KARDEŞŞ 😒😒 "Hoşbulduk KARDEŞİM" dedim ima edercesine.
Suratımın asık ama bir o kadar da heyecanlı olmamdan birşeyler olduğunu anlamış olmalı ki "Özge iyi misin?" dedi biranda. Gerçekten iyi miydim kötü mü nasıldım ya ben?? "Bilmiyorum Kaan ama bildiğim tek bir şey var o da sana bir şey söylemek istediğim" diyerek eşeğin aklına karpuz kabuğunu düşürdüm. Kaan çok meraklı ve bir o kadar da inatçıdır onun aklına birşeyi düşürürsen sana onu öyle ya da böyle söyletmeyi başarır..
"Neymiş o söyleyeceğin şey??" Dedi bana yaklaşarak. Biraz geri çıktım ve sustum. Suskunluğumdan bir şeyler sezdi ama tam ne olduğunu o da çıkaramayınca "Özge söylüyo musun yoksa" hemen sözünü kesip "Seni seviyorum" dedim. Kaan şok olmuş olmalı ki susup bana bakmaya devam etti. Kafam öne düştü utandım ben normalde böyle bir kız değildim ama yaptım sonucunda da çokkk utandım... Beni utandığımı anlamış olmalı ki hemen çenemden kafamı kaldırıp gözlerime bakarak "Bende seni seviyorum" dedi. Allah'ım bu inanılmazdı beni seviyordu çığlık atmamak için kendimi zor tutuyordum. Kaan birşey demeyince salakça bir özgüvenle "Benimle çıkar mısın??" Dedim biranda. Allah'ım ya bir bu eksikti.. "Evet" diyen Kaan'ın sesiyle geri döndüm "Ha?" Dememle tekrar "Evet kızım evetttt" dedi. Hemen boynuna sarıldım. Artık biz sevgiliydikkk....