Ráno u Kim:
Zobudil som sa skôr ako Kim tak som jej spravil raňajky. Keď som vošiel do jej izby tak sa zobudila a pítala sa čo to nesiem tak som jej povedal že to je prekvapko pre môjho spachtoša... Velmi sa potešila tak som jej to podal a spolu sme raňajkovali. Ja som sa potom išiel osprchovať a potom som išiel domou. Na rozlúčku som ju ešte pobozkal a išiel som. Síce sa my nechcelo ale musel som sa ísť domou učiť.
O dve hodiny neskôr:
Kim mi napísala či by som jej nešiel pomôcť s úlohami tak som si zbalil tašku a išiel som za ňou... Kim sa potešila že som došiel. Položil som si tašku vedla jej stola a pomohol som jej s nemčinou... Keďže sme mali aj slovíčka tak som jej pomohol naučiť sa ich. Potom ako sme sa doučili sme si ľahli na posteľ a v objatí sme sa rozprávali...
Pondelok v škole na nemčine:
Učitelka sa spítala Kim či má domácu tak jej ju ukázala. Učitelka neverila tak sa hned pozrela na moju či ju nemáme rovnakú, lenže ja som si ju naschvál spravil zle aby z toho nemala Kom zle... Tak vyvolala Kim odpovedať z nových slovíčok, ale preňu to nebol problém keďže sme sa spolu učili. Po odpovedi jej dala 1 a Kim sa mi poďakovala ale ja som jej povedal že nech ďakuje sebe lebo ona sa to naučila a začal som ju volať šikulka... Velmi sa tešila tak mi povedala že sa už len somnou bude učiť... Ja som súhlasil.
Po škole:
Išlie sme ku Kim ale mala doma rodičou takže som nevedel či ma pustia dnu... Ale Kim mi povedala že oni nevedeli že s ňou chodím a preto boli taký zlí. Keď sme ku nej dorazili tak sa mi jej mamina hneď ospravedlnila že ma vyhodila... Ja som jej povedal že ju chápem a až tak my to nevadilo... Oni sa tešili že jej pomáham tak ma pustili dnu a my sme sa išli učiť...
DU LIEST GERADE
Láska na celý život
RomantikJe to o chlapcovy ktorý má 14 rokou a našiel lásku svojho života...