A usmial som sa na ňu. V škole sme stretli Filipa a zase sa chcel rozprávať s Kim ale ja som mu to nedovolil. Začal ma provokovať, ale my sme išli do triedy.
Po škole:
Išli sme si robiť úlohy ku Kim. Mali sme ich dosť ale za 2 hodiny sme to spolu zvládli. Po učení sme si išli pozrieť film a najesť sa. Keďže už bola vonku tma a nechcelo sa mi ísť domov, tak som u nej prespal. Ľahol som si ku nej, objal som ju a ani neviem ako rýchlo som zaspal.
Ráno o 6:48:
Kim ma budila aby som sa išiel obliecť lebo budeme meškať do školy. Rýchlo som sa obliekol, umyl a kým sa Kim obliekala som išiel kúpiť desiatu. Čakal som ju pred domom. Vyšla von a s otvorenými ústami som sa na ňu kukal. Bola taká nádherná, že som neveril svojim očiam. Kim sa ma spýtala: Čo sa stalo? Ja som jej povedal: Si to najkrajšie a najlepšie čo ma mohlo v živote stretnút. A pobozkal som ju. V škole som jej dal desiatu a išli sme do triedy. Keď zazvonilo na hodinu, tak došla do triedy zase riaditeľka a opýtala sa mňa a Kim či by sme mohli ísť s ňou do riaditeľne. Tak sme išli, Kim sa bála tak som ju chytil za ruku a išli sme. V riaditeľni tam čakal Filip. Bol celý dobitý a nevedeli sme čo sa stalo. Opýtal som sa riaditeľky prečo tam ideme aj my, ale neodpovedala. V riaditeľni sa ma hneď opýtala či som mu to spravil ja, pretože on hovoril že ano. Ja by som mu nikdy až tak neublížil. povedal som trocha nehnevane. Do toho pridala Kim...
YOU ARE READING
Láska na celý život
RomanceJe to o chlapcovy ktorý má 14 rokou a našiel lásku svojho života...