Kapitola 20.

34 3 0
                                    

Hneď prišli ku mne a zacali na mňa kričať že prečo ich počúvam... Ja som sa musel brániť tak som povedal že ja som išiel iba na wc-ko, ale neverili mi. Potom sme sa dohodli že to nikomu nepoviem a Kim sa mi ospravedlnila že na mňa kričala. Ja som jej povedal: Nevadí, ja by som sa zachoval rovnako...
Monika sa rozplakala, keď videla že aký sme spolu šťastný... Kim ju hneď objala.

Po pol hodine:

Ja s Kim sme išli domov a cestou sme videli Maxa ako sa rozprával s voľajakým dievčaťom... Kim chcela ísť za ním ale ja som, ale ja som poznal Maxa a to dievča bola jeho sestra. Kim išla za ním a začala na neho kričať že čo to robí... Keď jej Max povedal že to je jeho sestra, tak Kim od hanby išla hneď aj preč a ja som utekal za ňou. Keď som ju dobehol tak som jej povedal že nech si z toho nic nerobí, že ja mu to vysvetlím...

Večer u Mareka:

Na večeru som objednal pizzu, a pozerali sme spolu telku. Kim dojedla skôr a išla do postele... O 5 minút mi zazvonil mobil, a volala mi Kim aby som išiel za ňou do postele, lebo nechce byť sama... Tak som nechal na stole pizzu a išiel som... Ona na mňa čakala v posteli, tak som sa prezliekol a vliezol som ku nej...

Ráno o 12:28

Zobudil som, a Kim ešte stále spala. Nechal som ju ďalej spať, a ja som sa išiel osprchovať. Keď som vychádzal z kúpeľne, tak Kim bola v mojej košeli a čakala kedy sa môže ona osprchovať... Kým sa Kim sprchovala, tak ja som zatiaľ robil raňajky...

Taak a toto je koniec... dúfam že sa vám to páčilo a dakujem všetkým čo si to čítali až do konca :)
A najväčšia vďaka patrí mojej priateľke, ktorá mi pomáhala :) ĎAKUJEEEEM :)

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Nov 15, 2015 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Láska na celý životDonde viven las historias. Descúbrelo ahora