Kapitola 7.

30 4 2
                                    

A keď sme skončili tak sme si spolu lahly a rozprávali sme sa... Povedal som jej že nikdy nebudem chcieť niekoho iného pretože iba ju milujem... Ona sa zčervenala a povedala mi že ma nikdy nepustí a chce byť somnou navždy... Ja som jej povedal že s ňou ostanem kým bude chcieť a potom som ju pobozkal. Neskôr som išiel domou, keď som sa vracal ku Kim ma napadlo že by som jej niečo kúpil tak som isiel do obchodu... Kúpil som jej ružu a malého macka.

U Kim doma:

Dal som jej ružu s mackom a ona sa velmi a objala ma... Odložila si ružu do vázy a macka na postel. Objednali sme si pizzu ku nej. Najprv ona chcela zaplatiť ale ja som ju predbehol... Keď sme dojedli tak mi volal Marťan že ho zbil Filip tak som musel odýsť. Bol som smutný ale dal som jej pusu a utekal som za ním. On tam ležal na zemi celý dobitý a hovoril som si že to kôli mne... Pomohol som mu vstať a volal som taxík aby som ho zobral do nemocnice pretože som nechcel volať sanitku. V nemocnici ho ošetrili a nebolo to nič vážne... Zobral som ho domou a neskôr som išiel zase ku Kim. Keď som jej zazvonil tak hneď otvorila tak mi dala velkú pusu a hneď sa pítala či sa my niečo nestalo. Ja som jej povedal: Nie nič sa mi nestalo a prepáč že mi to tak dlho trvalo ale musel som ho zobrať aj do nemocnice... Povedala mi že ma miluje a potom sme išli von na prechádzku do parku aj s jej kamoškou a jej frajerom... Dali sme si zrmzku a pomaličky sme sa vracali domou. Kim sa rozpravala s kamoskou a ja s jej frajerom (Gabo) On sa ma opítal: Ako dlho ste spolu? Ja som mu odpovedal: Jeden týždeň, prečo? On my povedal že len tak... Keďže sme už boli pred jej domom tak sme sa rozlúčili a ja som išiel ešte ku Kim. Ostal som u nej aj cez noc aby nebola sama... Velmi sa tešila, ja som jej spravil volačo na večeru a napísal som mame že prespím u Kim...

Láska na celý životOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz