Napísala mi ze ma velmi lúbi a že ma nechce stratiť... a že aj ona mi želá dobrú noc. Ja som sa jej opital či to myslí vážne. A napísala mi že keď jej neverím tak mi to dokáže po škole tak som súhlasil.
Ďalšie ráno o 7:18
Napísala mi že sa teší na mňa tak som jej odpísal že ja sa na ňu teším viac...
Keď som ju uvidel v škole tak ju obťažoval ten deviatak ktorý ju chcel okradnúť tak som išiel za ním povedal som mu nech jej dá už pokoj a odišiel do triedy. Kim ma zase objala a dala malú pusu... Potom sme išli do triedy a hneď začala hodina. Mali sme nemčinu a Kim nemala pracovný zošit tak som jej dal môj a učitelke som povedal že som si ho zabudol doma ale Kim ma prerušila a dala mi naspäť pracák ale ja som si ho nezobral... Opítala sa ma: Prečo to robýš? Kôli mne dostaneš 5 lebo JA som si zabudla pracák?! povedala to trocha nahnevane ale potom mo poďakovala... Po škole sme išli spolu domou a zase sme si sadli na lavičku a rozprávali sme sa. Neskôr mi povedala: Zabudla som ti ukázať že to myslím vážne. A pobozkala ma... ja som najprv neveril ake potom som sa na ňu usmial a ona ma objala... Ja som sa jej opital či by neišla somnou neskôr von a ona súhlasila. Ja som sa velmi potešil a odprevadil som ju domou... Keď som sa vracal domou ma zastavil tem devietak a povedal mi aby som ho nechal... Ja som mu n to povedal že keď dá pokoj Kim tak dám pokoj ja jemu a odyšiel.
Neskôr doma
Mamina sa ma zase pítala kde som bol tak dlho ale už som jej povedal pravdu... Prvé čo spravila bolo že sa opítala ako sa volá, ako vyzerá adt... Kim mi napísala či už idem von tak som jej odpísal že o 10 minút budem pred ňou. Rýchlo som sa obliekol a išiel som za ňou. Keď prišla von tak som sa na ňu pozrel ako na anjiela... V tej chvíli som vedel že to nebude obyčajný vzťah. Kim sa ma opítala kde pôjdeme. Ja som jej povedal aby navrhla niečo ona, tak mi povedala...
ESTÁS LEYENDO
Láska na celý život
RomanceJe to o chlapcovy ktorý má 14 rokou a našiel lásku svojho života...