Kapitola 10.

37 2 0
                                    

Pred jej domom sme sa rozlúčili a objali. Jej mamina ma pozvala nachvýlu dnu, tak som išiel. Kim o mne vela nehovorila takže ma chceli spoznať... Nakoniec o mne hovorila iba Kim a ani som nevedel že o mne tolko vela vie... S úsmevom som sa na ňu pozeral a počúval ju. Ešte nikdo o mne tak pekne nehovoril. V tej chvíli som si uvedomil že už nikdy nebudem milovať nikoho iné pretože ona je tá pravá a nikdy ju neopustím.

Ďalší deň po škole:

Pozval som Kim kumne a ona súhlasila. Keď som to napísal mame tak mi odpísala nech sa zdržíme lebo ešte neni doma. Ale mne to nevadilo aspoň sme boli chvíľu sami... Keď prišla mamina tak nás videla ako sme sa bozkávali, tak nás nechcela rušiť a išla nám spraviť jesť. Neskôr sme si všimli že mamina je už doma tak sme sa a predstavil som jej Kim. Povedal som jej že sa ideme učiť do detskej. Rýchlo sme sa naučili, Kim sa chcela viac spoznať s mojou mamou tak sme sa išli s ňou rozprávať... Keďže u nej doma rozprávala o mne ona tak ja som rozprával o nej... A keď sa nás opítala ako veľmi sa máme radi, sme jej naraz povedali že to je neopísatelné a usmiali sme sa. Mamina sa tiež usmiala a nechala nás samých... Neskôr dostala nápad že by pozvala jej rodičov na návštevu, Kim súhlasila a ja tiež.

Na druhý deň po škole:

Došla pre nás Kimina mamina a zobrala nás ku mne a neskôr prišli aj oni. Moja mamina pripravila malé občerstvenie a rozprávala sa s jej rodičmi... my sme boli v detskej a ležali sme v objatí... Potichu som jej pošepkal že ju milujem a pobozkal som ju. Jej rodičia sa ponáhľali, takže musela ísť s nimi...

Láska na celý životDonde viven las historias. Descúbrelo ahora