Οι βόμβες σκάνε ή μια μετά την άλλη και μόλις βλέπω τον Μάρκο να πέφτει νεκρός στα πόδια μου, ολόκληρο το σώμα μου ανατριχιάζει. Τρέχω δίπλα του και φωνάζω ενισχύσεις. Οι πυροβολισμοί δεν σταματούν όμως.
Μια σφαίρα περνάει ξυστά από το κεφάλι μου και αμέσως γουρλώνω τα μάτια, τρέχω για να καλυφθώ, κρατώντας το άψυχο σώμα του Μάρκο στα χέρια μου. Ο στρατηγός τον αρπάζει και τον αφήνει σε ένα μεγάλο χώρο, τον πετάει σαν τσουβάλι, χωρίς να νοιάζεται που ένας άνθρωπος έχασε τη ζωή του και αμέσως μου έρχεται στο μυαλό η Αριέλα. Πως θα αντιμετώπιζε τον θάνατο μου, εάν ήμουν εγώ στην θέση του.
Κάθομαι και σκέφτομαι...
Αναμνήσεις έρχονται στο μυαλό μου.
«Μου υπόσχεσαι πως αν πάθω κάτι, θα την προσέχεις εσύ; Ξέρω πόσο ερωτευμένος είσαι μαζί της Γουίλιαμ» του είπα σοβαρά και εκείνος έμεινε να με κοιτά σαν χαζός.
«Τι εννοείς, Τζέισον;» με ρώτησε για να επιβεβαιώσει τις υποψίες του.
«Εγώ θα φύγω στον πόλεμο. Εκεί μπορεί και να χάσω την ζωή μου και γι' αυτό θέλω όσο θα λείπω να πλησιάσεις την Αριέλα.. Αλλά με έναν όρο» του είπα σοβαρά κι εκείνος έτριψε τα μάτια του.
«Τι όρο;»
«Αν γυρίσω ζωντανός, θα εξαφανιστείς από την ζωή της και δεν θα την ενοχλήσεις αλλιώς θα σε σκοτώσω με τα ίδια μου τα χέρια» εξήγησα και εκείνος συνέχισε να με κοιτάει χωρίς να καταλαβαίνει.
«Αυτό που λες είναι τρελό»
«Δεν είναι! Σου δίνω μια ευκαιρία με την Αριέλα.. Εννοείται πως δεν εννοώ να την πέσεις στην κοπέλα μου όσο θα λείπω, απλά να την προσέχεις και να της κρατάς συντροφιά, αλλά αν πεθάνω, έχεις το ελεύθερο να κάνεις ότι θες. Μόνο μη τη πληγώσεις μικρέ. Τότε θα έχεις να κάνεις μαζί μου, ακόμα και πεθαμένος να είμαι, θα νιώσεις την οργή μου»
«Τζέισον, μιλάς λες και έχεις σκοπό να πεθάνεις» παρατήρησε ο μικρός, μα δεν ξέρει πως είναι να είσαι στον πόλεμο. Εδώ κάθε ώρα και στιγμή, απειλείται η ζωή σου.
«Δεν έχω σκοπό να πεθάνω και να σου αφήσω την μικρή μου, μικρέ! Αλλά υπάρχουν πολλές πιθανότητες. Είσαι μέσα σε αυτό που σου πρότεινα;» ρώτησα για τελευταία φορά.
«Ναι! Θα την πλησιάσω, θα περάσω όσο περισσότερο χρόνο μπορώ μαζί της και θα εκμεταλλευτώ την απουσία σου, αλλά αν πεθάνεις.. είναι δική μου!» απάντησε τελεσίδικα ο Γουίλιαμ και χαμογέλασα.
KAMU SEDANG MEMBACA
Live For A Reason 2.
RomansaΜπορεί ένα άσχημο γεγονός να αλλάξει τα ανθρώπινα συναισθήματα; Η απόσταση μπορεί να απομακρύνει δύο καρδιές που αγαπήθηκαν πολύ; Ή μήπως τους κάνει να λαχταρούν κάθε αγκαλιά, κάθε χάδι, κάθε άγγιγμα, κάθε φιλί περισσότερο; LIVE FOR A REASON 2 ! BY...