*1 week later*
Amira woont bij een goede vriendin in een klein stadje in Rusland. Ze komt haar bed niet uit en wilt niets eten. Ze heeft spijt van wat ze heeft gedaan maar ze kan nu moeilijk terug gaan en daarbij Idriss zal haar nooit meer willen zien. Die gedachte breekt haar hart al was het haar bedoeling.
*1 maand later*
Amira is beginnen met kunstwerken te maken om haar gedachten af te leiden van haar hart. Ze schildert, tekent en schrijft gedichten die uiteindelijk toch over Idriss en haar leven gaan. Haar Russische vriendin is zwanger en Amira is dolgelukkig voor haar maar elke keer als ze haar rond buikje ziet voelt ze de tranen prikken.
*1 jaar later*
Amira is naar Griekenland verhuisd en woont bij een twee vriendinnen die nog single zijn en haar dus niet aan liefde en kinderen kunnen laten denken. Haar vriendinnen zijn geweldige meisjes en zeer succesvolle zakenmensen. Er is één probleem, ze zijn verslaafd aan het uitgaansleven.
*2 jaar later*
Amira is nooit van haar leven naar een nachtclub geweest. Vorige week is ze voor het eerst met haar twee Griekse vriendinnen uitgegaan. Ze hebben heel de nacht gedanst tot 4 u 's morgens. Amira vondt het geweldig, het was net of ze kon ontsnappen aan al haar zorgen, al was het maar voor even. Vanaf die dag zijn ze nog twee keer uitgegaan en Amira is niet van plan om ermee te stoppen.
*4 jaar later*
Amira woont ondertussen in New York en gaat zo goed als elke nacht uit. Ze heeft een nieuwe manier gevonden om van haar stress te ontsnappen: alchohol.
Ze begon zich eenzaam te voelen maar wou geen relatie beginnen dus is ze luxe escorte geworden voor extreem rijke mannen. Af en toe als ze dronken genoeg is, laat ze hen meer doen dan enkel naar haar kijken. Elke aanraking voelt alsof die van Idriss komt maar wanneer de mannen te ver proberen gaan stopt ze hen. Er is maar één persoon waar ze ooit mee heeft geslapen en dat wil ze zo houden.
Ze woont alleen en heeft Dina toestemming gegeven om naar haar te komen, op voorwaarde dat ze niemand vertelt waar ze naartoe gaat en wat ze gaat doen. Dina stemde natuurlijk toe, ze alles doen om haar zus terug te zien na vier jaar.
Amira kan niet wachten tot ze er is om haar te kunnen vragen wat Idriss met zijn leven doet en hoe het met hem gaat...
JE LEEST
Will love be stronger? (Hand in marriage part 3)
RomanceLees eerst 'hand in marriage' en 'Amira en Idriss (hand in marriage part 2 )'. een drastische gebeurtenis zal Amira en Idriss' leven voorgoed veranderd. zal hun liefde sterk genoeg zijn? of zal dit het einde zijn van Amira en Idriss?