6. From bad to worse (Idriss)

896 41 3
                                    

*1 week verder*

Idriss is er nog steeds erg slecht aan toe maar hij is wel al wat gebeterd. Hij kan eindelijk wat voedsel binnen krijgen zonder het daarna allemaal over te moeten geven. Hij woont momenteel bij Badr en zijn familie denkt dat hij nog steeds in het buitenland is voor zaken te regelen. Dina heeft hem een paar keer proberen bereiken maar zijn gsm's staan allemaal uit. Hij heeft 1 gsm die hij aanhoudt, zonder sim-kaart, om naar foto's van Amira te zien. Foto's van hun eerste afspraakjes, van hun verloving, trouwfeest, dates en van een zwangere Amira.

Naar die foto's kijken doet hem alles behalve goed maar het is het enige wat hem gaande houdt. Haar slaapjurk ligt ook altijd naast hem in zijn bed en haar trouw- en verlovingsring houdt hij aan een kettingkje rond zijn hals. Badr heeft hem enkele keren proberen overtuigen dat het makkelijk is om haar te vergeten dan vast te houden aan een herinnering. Idriss werd dan histerisch en begon op alles te slaan dat in zijn weg stond.

*1 maand verder*

Idriss kan eindelijk slapen. Hij wordt minder vaak wakker en is ook terug beginnen bidden. Tranen komen niet meer uit zijn ogen en zijn agressiviteit tegenover Badr is al geminderd. Hij begrijpt nu dat Badr hem gewoon wilt helpen. Amira's slaapjurk ligt nog steeds in zijn bed, haar geur helpt bij het slapen.

*8 maanden later*

Idriss kan weer normaal eten en slapen. Amira's jurk hangt nu in zijn kast en af en toe wanneer hij moeilijk kan slapen neemt hij de jurk bij zich om haar te ruiken. Hij woont nog steeds bij Badr en heeft zijn ouders vertelt dat hij enkele jaren de wereld rond gaat reizen om zijn firma's wereldwijd uit te breiden. Hij kijkt elke dag naar Amira's foto's en vraagt zich constant af waar ze is, wat ze aan het doen is en of ze... of ze al een nieuwe man in haar leven heeft. Hij heeft ondertussen de zwaarste stap gezet, hij heeft de scheidingspapieren getekend en bezorgd aan de advocaat.

* anderhalf jaar later*

Idriss is terug begonnen met sporten en is zijn lichaam beetje bij beetje aan het herstellen. Hij voelt zich beter maar hij is zijn leven en dat van anderen aan het verpesten. Hij heeft een tweetal maanden geleden een bevestiging van zijn advocaat gekregen over dat zijn en Amira's scheiding officieel is. Ze zijn sinds een tweetal maanden geleden niet meer getrouwd.

Sinds hij het nieuws van de scheiding heeft gekregen, is hij gestopt met bidden en iets later terug beginnen uitgaan. Hij begon alchohol niet meer als een verboden iets te zien en ook niet als iets om je mee te amuseren. Hij zag het als een uitvlucht, iets dat hem imuum maakte tegen de pijn die in hem brand.

Op de duur was de alcohol niet met genoeg dus is hij begonnen met drugs te gebruiken. Idriss begon zijn woede terug te voelen. Zijn bloed kookte en door de drugs begon hij haat gevoelens te ontwikkelen voor Amira. Hij kreeg het gevoel dat hij revenge moest nemen. Het enige dat Amira niet wou dat hij deed was met andere vrouwen naar bed gaan. Hij heeft de perfecte revenge gevonden.

Elke nacht een andere vrouw maar elke keer noemde hij hun Amira. Hij was agressief met de meisjes en deed hen pijn. Hij betaalde hen extra om hen te kunnen mishandelen. Zijn geld begon op te geraken en hij kon niets aan zijn familie zeggen. Zijn bedrijven begonnen failliet te gaan maar dat interesseerde hem niet. Toen hij het zich niet meer kon veroorloven om hoeren te betalen, begon hij meisjes te charmeren.

Idriss is niet zomaar een knappe man, hij is de knapste, meest sexy en charmantste. Vrouwen en meisjes zijn meteen weg van hem en hij kan met hen doen wat hij wilt. Hij is zijn leven helemaal beginnen verkloten maar Badr laat hem gewoon doen. Hij wilt gewoon dat Idriss een weg vindt om uit zijn depressie te raken, al is het een slechte weg.

Badr weet dat Idriss een zuiver hart heeft en eens zijn pijn mindert, hij spijt zal hebben van wat hij heeft gedaan en het niet meer zal doen.

Will love be stronger? (Hand in marriage part 3)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu