*Amira*
Liefste Allah, ik wil je zo hard bedanken voor alles wat ik heb meegemaakt. Alles is voor een reden gebeurt en uiteindelijk heb ik alles van u gekregen waarnaar ik verlangde. U hebt mij gezegend met gezondheid, familie, vriendschap, rijkdom en veel meer waar ik ongelooflijk dankbaar voor ben. Die dingen heb ik van u gekregen zonder er naar te vragen. Ik ben altijd gelukkig geweest maar er ontbrak iets in mij en dat heeft u mij gegund. Mijn eigen gezin. Een man die zo veel van mij houdt en zo goed is. Ik dacht dat ik hem voor eeuwig kwijt was maar u hebt ons terug samengebracht. Niet alleen heb ik mijn Idriss terug, ik heb er vier prachtige kinderen bij gekregen. El hamdolilah. Liefste Allah, alstublieft vergeef mij voor al mijn zonden. Ik weet dat ik de voorbije jaren niet het goede pad opging maar ik ben er nu helemaal klaar voor mezelf over te geven aan mijn geloof. Liefste Allah bedankt dat je mij de eer hebt gegeven moslim te zijn. La ilaha illa Allah.
*Idriss*
Oh Allah, wat ben ik dankbaar voor alles wat u mij hebt gegeven in het leven. Ik weet dat ik veel fouten heb gemaakt maar ik ben bereid om ze goed te maken. U betekend het meeste voor mij en ik hou van niets of niemand meer dan dat ik van u houdt. Liefste Allah, bedankt dat je me met Gizlain gezegend hebt. Eerst was ik zo kwaad dat Amira mij verlaten had maar als zij dat niet gedaan had, zouden wij onze vier engeltjes niet gehad hebben. Liefste Allah, bedankt dat je mij en Amira een tweede kans hebt gegeven om onze liefde te beleven. Ik was gelukkig met Gizlain maar er ontbrak altijd iets in mij. Zelfs nadat ik kinderen had, dankzij hen was een deel van de leegte gevuld maar er bleef altijd iets ontbreken. Dat iets is dankzij uw zegening terug gekomen en mijn leven is bijna terug compleet. Vanaf het moment dat zij terug mijn vrouw is zal ik terug de gelukkigste man ter wereld zijn. El hamdolilah.
*voor de wet trouwen*
Wanneer Idriss Amira in haar trouwjurk ziet voelt hij dezelfde zenuwen die hij voelde toen hij voor de eerste keer tegen haar sprak. Zijn hart is gevuld met vreugde en hij voelt zijn ogen prikken. Amira ziet er mooier uit dan ooit en hij kan zijn ogen niet van haar af houden. Amira kreeg kippenvel toen ze zichzelf terug zag in haar trouwjurk. Ze twijfelde eerst of het wel goed idee is om de jurk terug te dragen maar ze wist dat Idriss echt wou dat ze hem droeg. Wanneer ze hem ziet in zijn pak begint haar hart te bonzen. Haar grote liefde is terug van haar. Ze zeggen hun ja woord en na de fotoshoot gaan ze naar Amira's ouders thuis waar ze voor de islam trouwen. Ze geven in de avond een klein feestje met familie en vrienden. Het wordt een geweldige avond en Amira en Idriss vertrekken dan op huwelijksreis naar Bora Bora. De kinderen blijven een weekje bij Idriss' ouders.
*huwelijksnacht part 2*
I: ik heb je zo hard gemist en ik hou zoveel van jou.
A: ik jou ook mijn hart, ik hou meer van jou.
I: onmogelijk.Idriss komt dichter bij Amira en houdt haar gezicht zacht vast. Rustig aan beweegt hij zijn lippen naar die van haar. Kleren op de grond en liefde in de lucht, hun tweede eerste keer. Het is nog beter dan het ooit was, er zit 13 jaar passie, liefde en gemis in. Hun huwelijksreis wordt de meest liefdevolle en gepassioneerde week van hun leven. Wanneer de wel voorbij is kunnen ze terug aan hun leven beginnen als een getrouwd koppel, met kinderen.
*2 jaar later*
Amira voelde zich deze ochtend niet zo goed dus zijn ze naar het ziekenhuis gegaan. De dokter vertelde haar en Idriss dat Amira zwanger is. Amira's wereld storte in toen ze dat hoorde. Haar babies kunnen niet overleven.
A: Idriss ik kan dit niet aan, niet nog is. En ik ben al 5 maanden, het is al een echt mens. De pijn die wij gaan voelen wanneer ik ons kind verlies zal misschien wel mijn eind worden. Ik kan het niet aan.
I:schat we zijn door zoveel geraakt, dit kan ons niet breken! We geraken hier samen door.
A: ik hoop het.
JE LEEST
Will love be stronger? (Hand in marriage part 3)
RomanceLees eerst 'hand in marriage' en 'Amira en Idriss (hand in marriage part 2 )'. een drastische gebeurtenis zal Amira en Idriss' leven voorgoed veranderd. zal hun liefde sterk genoeg zijn? of zal dit het einde zijn van Amira en Idriss?