"Taehyung..." kata jimin sambil memejamkan matanya.
"Aku tak pernah suruh kau datang kat sini...""So? Ada. Aku. Kesah. " Balas Taehyung sambil matanya sengaja dikelip-kelipkan dengan laju.
Jimin mendengus kasar.Bengang apabila mendengar jawapan yang keluar dari mulut taehyung.
Taehyung tergelak kecil.
"Kau dah berubah jimin."Jimin membuka matanya perlahan.Kemudian dia mengerling ke arah Hye ri.
Hye ri yang masih berdiri di sebelah Taehyung menganggukkan kepalanya.Faham dengan isyarat yang diberikan oleh jimin.
Dia membawa semua perempuan yang melayan Jimin keluar dari bilik tu.Suasana menjadi sunyi seketika. Sekarang tinggal mereka bertiga dalam bilik itu.
"Kenapa kau datang kat sini?" Soal Jimin.
"Hm.aku datang sini sebab Eunhae.."
"Oh.Kau dah tau nama dia." Kata jimin sambil menaikkan sebelah keningnya.
"Yups.Dia..."
"Dia dah mati?" Tanya jimin lagi sambil tertawa kecil.
"Jimin..dia.."
"Baguslah kalau dia dah mati dan yang penting aku dah bebas dari 'tempat' tu" Kata jimin tanpa memberikan peluang taehyung menghabiskan kata-katanya.
"Jimin..sebenarnya dia.."
Jimin mengangkat tangannya, menghalang Taehyung dari menyambung katanya-katanya.
"Dah.Aku tak nak cakap pasal perempuan tu lagi."
"Tapi.. dia ada kat sini.." beritahu taehyung.
"Ah tak kesahlah dia ada kat mana. Yang penting aku taknak jumpa..." Jimin terhenti sebaik saja dia menyedari sesuatu.
"...dia.."sambung jimin dengan suara yang perlahan. Matanya membuntang besar memandang seorang perempuan yang tiba-tiba muncul dari belakang taehyung.
"Bila masa dia ada kat sini?!!" Jerit jimin sambil menunjukkan jari telunjuknya ke arah Eunhae.
"Kau cakap dia dah mati?!..Dia buat apa kat sini?" Soal jimin lagi.Bulat matanya menunggu jawapan dari taehyung.
"Tak ada pula aku cakap.Kau sendiri yang cakap dia dah mati." Jawab taehyung.
"Dah gila ke." Sambung taehyung dengan suara perlahan."Bawa dia pergi dari sini!" Marah Jimin.
"Eh?Kejap.Aku bawa dia kat sini sebab.."
"Taehyung!Kau nak aku betul-betul marah ke ah?! Bawa . Dia . Pergi . Dari . Sini!!" Suara Jimin semakin meninggi.
Taehyung mengalihkan matanya ke arah Eunhae yang dari tadi hanya mendiamkan diri. Rasa serba salah pula dia apabila jimin menyuruh Eunhae pergi dari sini.