"Hadi kalkalım artık"
Dedi bir anda aceleci bir tavırla kimse ne olduğunu anlamadan Eda çoktan kalkmış bizim kalkmamızı bekliyordu. Bizde kalktık hemen tam kafenin kapısından çıkarken Kemal'i gördük Emre
"Oo Kemal nerelerdesin ya uzun zamandır yoksun etrafta mahallede de göremiyoruz Kanka ya"
"Sorma kanka sınava hazırlanıyorum malum 2 ay kaldı sınava. Kızlar naber?"Selen anlamsız bir şekilde konuşmaya atladı gözleri parlayarak heyecanlı bir şekilde
"İyi senden?"
"İyi ya ne olsun öyle sıradan herşey "Falan filan muhabbete daldı Emre, Selen , Kemal derken Eda beni kolumdan tutup biraz öne çekti ve
"Siz emreyle fısır fısır ne konuştunuz öyle içeride ?"
"Ne konuşalım Eda bir sakin ol okul işini konuştuk"
"Okul işi halloldu kazandı işte daha neyini konuşuyorsunuz?"
"Bunu sana Emre söylesin bence"
" İlayda hemen anlat çabuk bak küserim"
" of tamam ama benden duyduğunu söyleme. Emre gitmekten vazgeçti"
"Ne ! Neden ?"
"Bilmem sanırım o da benim gibi pilotluk istiyordu o yüzden vazgeçti "
"Benim gibi derken ?"
"Yani ben onun pilot olmasını daha çok istiyordum"
"Allah Allah siz ne ara böyle ortak kararlar almaya başladınız acaba?!"
" ortak kararla alakası yok fikr..."Daha cümlemi tamamlayamadan Selen
"hadi eve gidelim artık üşüdüm" dedi.
Bizde bunun üzerine yürümeye başladık Eda bir anda melek kız oldu Emre var diye bana çok iyi davranıyordu ama daha yeni hesap sorar gibi konuşması hiç hoşuma gitmemişti. Eda acaba bine Zaman ortalığı karıştıracak diye düşünürken sağolsun beni yalancı çıkarmadı ve"Emre sen bu okul için ne Zaman gidiyorsun Ankara'ya?"
Emre tereddütlü bir şekikde
"Gitmiyorum "
"Neden ama bana öyle söylemiştin ya aşkım."
"Evet Canım ama gerçekten istediğime emin değilim sanırım üniversitede bir daha girerim"
"Tek başına mı aldın bu kararı"İçimden Allah belanı versin Eda ben sana söyleme demedim mi dedim. Ama o sırada Eda sözlerine devam etti
"Yani keşke bana da sorsaydın diye dedim "
"Böyle bir konuda genelde kimsenin fikrini sormam. Ben kararımı verdim Eda "
"Öyle mi Emre bende sana aylarımı vermiştim ama hiç mi değerim yok ?!"
"Bunu baş başa konuşmamız gerekmiyor mu sence?"
"Evet haklısın sonuçta bu iki sevgilinin konuşması gereken bişe başkalarını ilgilendirmez"Sözün selene değil de bana geldiği ap açık ortadaydı. Orda Eda'nın saçını başını yolasım geldi ama beni tutacak kimse yoktu. Selen zaten Kemal'le öyle bir muhabbete dalmış ki deprem olsa ruhu duymaz salağın boş bir vaktim de onların arasında da ne var öğrenecektim bunu da yazmıştım bir köşeye ama şu an edaya konsantre olmam lazımdı. O kadar çok sinirlenmiştim ki sinirim hiç geçsin istemiyordum. Eve vardığımda hala eda ya sinirliydim. Tam bunu düşünürken edadan mesaj geldi." Ya Emre ya ben bir seçim yap kaç yıllık arkadaşlığımız bozulsun istemiyorsan biraz arana mesafe koy öptüm"
"Öptüm mü ? Sen açık açık tehdit et bide öptüm de başka bir isteğin"
Ağlamamak için kendimi zor tuttum sinirden çıldıracaktım ve tam da öyle oldu edayla olan fotoğrafımı duvara atıp çerçevenin camının bin parça oluşunu izledim. O kadar büyük bir ses çıkartmış olacak ki annem ile babam koştu odaya tek çocuk olduğum için çok ilgililerdi bana karşı. Kapıya vurdu annem"İlayda bitanem iyi misin?"
Ardından babam
"Bak korkutuyorsun bizi birşey söyle"Kendimi biraz daha toparladım ve
"İyiyim ben sorun yok çerçeve kırıldı "
Ve annem odaya girdi
"Nasıl oldu bu ?"
"Sinirlendim. Elime gelen ilk şeyi fırlattım bende"
"Peki seni bu kadar sinirlendiren ne?"
"Önemli birşey değil"Demiştim ama annem konuyu biraz yanlış anlamışsın benziyordu sanırım erkek arkadaşım var sanmıştı. Gülümseyerek
"Bu yaşta olur böyle şeyler her engelde kendini bırakmaman lazım "
Alnımdan öptü ve odadan çıktı.
Annemin bu konuşmasından sonra daha iyiydim. Edayı seviyordum ama Emre'yi de seviyordum iki dostum arasında seçim yapmam lazımdı. Bende çok düşündüm edayı seçmezsem beni hep çok kötü bilicekti hem alt tarafı emreyle biraz saha mesafeli olacaktım çok zor birşey değildi derken tam emreden mesaj geldi"Konser varmış haftasonu gidelim mi ?"
Allah bittin kızım bunu uzun zamandır planlıyorduk emreyle Nasıl söylerim hayır diye? Hah buldum .
"Ben gelemem üzgünüm annem rahatsız biraz Eda ile git istersen?"
"Hımm anladım geçmiş olsun. Yok ya ben Kemal'le giderim hiç onun dırdırını çekemem şimdi"Of of şimdiden zorlaşmıştı bu iş benim için o benim herşeyimdi en sevdiğim.
Tam o sırada annem geldi tekrar"Sana güzel bir haberim var dayınlar 1 haftalığına tatile geliyor"
Dayımlar Kıbrıs'ta yaşıyor benim yaşımda bir oğlu benden 2 yaş büyük bir kızı var. Kızın adı cemre oğlunun ismi Murat.
"Neden?" Dedim
"İşte gelmek istemişler"
"Anne sınavıma 2 ay kaldı "
"Haklısın Canım çok özür dilerim ama yapacak birşey yok sadece 1 hafta idare etmen yeterli "artık arama Emre'yle mesafe koymuştum ki Murat'ın gelmesiyle bu mesafe Allahuekber Dağları olacaktı mübarek.
Multimedya. Emre
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABRAKADABRA (Aşk Terbiyecisi 1)
ActionSebep bazı Leyla, bazı Şirin’di; Hatrım için yüce dağlar delindi; Bilek gücüm Ferhat ile bilindi; Kuvvet benim, kudret benim, şer benim, Yeryüzünde ben ürettim veremi; Lokman hekim bulamadı çaremi; Aslı için kül eyledim Keremi; İbrahimin atıldığı ko...