O gün hafta sonu olduğu için saat 9:00 gibi kalkmıştım yataktan.
Hani insan uyandıktan 5-10 saniye sonra farkeder ya hayatında nelerin kötü gittiğini. Hani böyle hatırlayınca o beş çocuğuyla sokakta kalmış dul kadın ifadesi olur suratında hah tamda öyle oldu bende. Her şey geldi mi üst üste geliyordu sınavım az kalmıştı ve evi dayımlar istila edecekti.En yakın arkadaşımla küsmem gerekiyordu çünkü bir diğer yakın arkadaşım bizi kıskanıyordu. Bunları düşünürken annem seslendi kahvaltı hazır diye ben de mutfağa gittim babam
" Günaydın "
BenBüyük bir umutsuzlukla
" Sizede günaydın "
" Hayırdır ne bu karamsarlık bir şey mi oldu? "
" Yoo bir şey olmadı dayımlar ne zaman geliyolarmış?Annem bir hevesle
" Öğleden sonra burada olurlarmış"
Ay inşallah 1 hafta geçip gidecekti hemencecik.
Öğleden sonra 2-3 gibi dayımlar geldiler onlarla biraz sohbet ettik kuzenlerimi özlemiştim aslında.benden iki yaş büyük olan kız kuzenim okulun nasıl gittiğini sınavlara hazırlanlanıp hazırlanmadığımı sordu. Ben de" Yani hazırlanıyorum ama bu aralar biraz dikkatim dağınık o yüzden çok fazla çalışamıyorum "
" Hayırdır bir şeymi oldu? "
" Boşver ya önemli şeyler değil "
" Hadi hadi anlat "
" Ya benim bir arkadaşım var adı eda aslında en yakın arkadaşım onunda bir erkek arkadaşı var Beni onunla tanıştırdı ve biz çok yakın arkadaş olduk ama eda kıskandığı için şimdi bizi görüştürmek istemiyor Buda benim sinirlerimi bozuyor biraz "
" Bu kadar yakınsınız çocuk neden itiraz etmiyor? "
" Haberi yok bu olaydan eda bana gizlice söyledi "
" Peki o zaman sen neden bir şey yapmıyorsun bu çocuğun seni tercih etmesi için ? "
" Ha yok sen yanlış anladın çocuk benim arkadaşım yani öyle bir şey değil bizim aramızdaki "
" Versen şu çocukla mesajlarını ben bir okuyayım"Verdim telefonu okuması için mesajları 5 dakika sonra tekrar bana dönerek
" Bence bu kadar kendini kandırma bal gibi birbirinizden hoşlanıyorsunuz işte "
Kahkahalarıma hakim olamadan
" Hayır yok sen yanlış anladın "
" Yeter be sen yanlış anladın sen yanlış anladın deyip duruyorsun yanlış falan anlamadım her şey ortada sen görmek istemiyorsun! "
" Öyle mi dersin? "
" Tabi. Şimdi sana harika bir plan lazım dur bakalım bir düşünelim "Beş-10 dakika düşündükten sonra buldum dedi birden
" Ne buldun ya? "
" Murat ne güne duruyor Muratlı bu çocuğu kıskandıracaksın"
" Ay yok yapamam ben öyle şeyler ayrıca kimsenin ilişkisinin bozmak da değil niyetim"
" Zaten kızın elinden demiyorum çocuğu değerini anlamasını sağla diyorum"Ben bu fikri düşündükten sonra biraz daha konuştuk bu Olay üzerimde. Murat'a da fikrini sordum Murat benim için problem yok dedi. Ama ben hala kararsızdım arkadaşıma ihanet etmiş olmayacak miydim şimdi? Ama bir yanımda aman hep sen mi üzüleceksin yahu diyordu? Biz kusursuz bir şekilde planımızı hazırladık Öbür gün olduğunda selen eda ya hadi bir şeyler yapalım diye mesaj attım. Kızlardan cevap gecikmedin tam beklediğimiz gibi cevap aldım kızlar hemen kemal Emre'yi de çağırma fikrin söylediler. Tabi ben de hemen yeni tanıştığım birinden bahsettim onlara. Ama tabi ortada öyle biri yok aslında anlattığın kişi benim yakışıklı kuzenim Murattı. Öyle doğru annemlere kuzenlerim alıp gezmeye götürdüğümü söyledim. Onlarda tamam dediler. Emre eda kemal ve selen kafede bizi bekliyorlardı. Kız kuzenim bizden 10 dakika önce kafeye girdi bize yakın bir masaya oturması söyledim. 10 dakika sonra ben ve Murat kafeye girdik ama Emre'nin bakışını Ömrüm boyunca unutamam. Böyle sanki çaresiz izdivaç programına çıkan teyzeler gibi.
Merhaba dedim tüm gülümsememle hiçbir şey yokmuş gibi. Sonra hemen Murat'ı taktim ettim onlara." Arkadaşlar bu Murat "
Murat'ta rolünü çok iyi oynayarak
" Herkese merhaba "Emre hariç herkes çok sevmişti onu Murat zaten çocukluğumdan beri herkesle iyi anlaşırdı. Ama bir tek masada emre sohbete dahil olmamıştı. Emre birden
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ABRAKADABRA (Aşk Terbiyecisi 1)
ActionSebep bazı Leyla, bazı Şirin’di; Hatrım için yüce dağlar delindi; Bilek gücüm Ferhat ile bilindi; Kuvvet benim, kudret benim, şer benim, Yeryüzünde ben ürettim veremi; Lokman hekim bulamadı çaremi; Aslı için kül eyledim Keremi; İbrahimin atıldığı ko...