Soğuk olabildiğince soğuk . Bir o kadarda sıcak . Aynı yanan bir buz gibi bir mucize . Her nefesinde aynı ölü . Onun nefesini bir kere tattım . Öyle biri ki seni kendi dünyadan alıyor . O kadar masum ki . Bir meleğe benziyor . Aynı cennetten kovulmuş bir melek gibi . Hayır , o bir günahkar olmak için fazla güzel . Gözlerinin anlattıkları nefesimi kesiyor . Onlara uzun süre bakmayı o kadar çok istiyorum ki ama dayanamıyorum . Eğer çekmezsem gözlerimi gözlerinden , sanki onun ateşinden bende kapıyorum . Ruhu kül olmuş beni de yakıyor . Dudakları dudaklarıma sadece bir defa değdi . Sanki o an onun canını yakıyormuşum gibi geldi ama bir o kadar da iyiydi ki . Sanki o saniye dünyalar durdu . Zaman durdu . Sadece o , onun ateşi ve buzu vardı . Onun fırtınasının sürüklediği ateş . Kalbinin içinde ki o yalnız kül olmuş ateş . Bir insanın kalbi buz tutmuşken , aynı kişi nasıl bir o kadar çok yakabiliyor ? Onunla olmak aynı kaybolmuş bir çocuğun ağıdı gibi . Ağlamayı bile unutmuş yapayalnız o çocuk ...
.......................................
Bir insan cehennemdeyken bir anda nasıl cennete düşer ? Kokusu beynimi uyuşturuyor . Sanki yılların o acımasız ateşini üzerimden alıyor . Soluğu her tenime değdiğinde sanki açık olan yaramın acısını dindiriyor . O bir uyuşturucu gibi . Sanki bana özel yapılmış bir uyuşturucu . Benim gibi birini ateşe çevirecek ama öyle bir ateş ki sadece kendini yakıyor ve sonunda yeniden sönecek . Olduğu yerde külleri bile kalmayacak . Beni ana getiren rüzgar onuda beni bu dünyaya getiren yoldan yine aynı şekilde avare edecek . Karanlıkla buluşacağım an yine yalnız olacak mıyım ? Her kaderin o acımasız sonu beni bulduğunda ağlayacak mıyım , onu bile bilmiyorum . Estiği yerden beni ve benim bu dünyamdaki her varlığımın kanıtlarını da benimle sonsuzluğa gömecek.Ve anılardan bile silinecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölmek İçin Başka Bir Gün Seç
FantasyHiç daha önce yaşama inandın mı ? Bir seçim hakkın olduğuna .. Ben hiç yaşamaması gereken kızım . Bir başlangıcım oldu sonum kadar gereksiz . ..Kalbini daha öncelerde kaybetmiş , kaybolmuş ve yapayalnız ..Ölmek için bile fazla ölüyüm ben .. ...