S Willem jsem se dohodli, že do práce budeme chodit 3 dny v týdnu a zbytek budeme věnovat sobě a škole. Dneska jedeme společně do školy na závěrečné testy. Mám docela strach. Vím že bych to měla zvládnout protože učení mi jde ale ty nervy před zkouškama jsou vždy stejný. ,,Zlato, zdá se mi to nebo seš nervní?" ,,Nezdá. Jsem straně nervní a vůbec nevím proč." Položil mi ruku na nohu a hladil mě. ,,Neboj, však víš, že to zvládneš. Myslím, že jsme skvěle připraveni a oba to zvládneme. Už jen 3 tyhle zkoušky a budeme to mít za sebou." Má pravdu. Proč se takhle nervovat když to zvládnu. Během cesty jsem si ještě pročítala pár zápisů. Když jsme dojeli ke škole rozloučila jsem se s Willem. ,,Držím palce beruško. Věřím že to zvládneš. Sejdeme se ve vestibulu a napíšeme si. Miluju tě." ,,Taky tě miluju. Hodně štěstí." Usmáli jsme se na sebe a dali jsme si pusu. Odebrala jsem se k recepci pro rozpis učeben ve kterých se budou konat zkoušky. Přišla jsme před učebnu a docela jsem se divila. V učebně bylo asi 10 lidí. Čekala jsem větší účast ale je pravda že jsou 2 termíny. První zkoušku jsem měla hotovu brzo a tak jsem musela opustit učebnu a jít na chodbu. Vytáhla jsem telefon z kapsy a napsala Willovi SMS.
Ahoj miláčku, tak mám po první zkoušce a čekám až to všichni dokončí a jdeme na další. Jak to zvládáš ty? Chybíš mi i když jsme se neviděli asi tak hodinu. - E
Během chvilky mi zavibroval telefon v kapse. Takhle rychle jsem nečekala odpověď.
Ahoj broučku, taky mám po první zkoušce. Věděl jsem že to zvládneš. Taky mi moc chybíš. Chci mít u sebe a jenom tě držet. Strašně se těším na večer až budeme jen my dva. Posílám pusu. - W
Nad tím jsem se musela usmát. Asi po 5 minutách nás poslali do další učebny na další zkoušku. Byly dvě hodiny když jsem opustila poslední učebnu s pocitem že mám všechno za sebou. Vešla jsem do vestibulu kde na mě čekal Will. Hned jsem mu skočila do náruče a dala mu pořádnou pusu. ,,Tak strašně si mi chyběla. Teď už nikam nepůjdeš." ,,Taky si mi strašně chyběl." Ještě víc si mě k sobě přitáhl a dlouho mě objímal. Jak už jste si určitě všimli tak jsme na sobě s Willem hodně vázaný a závislý. Co se dá dělat. Já bez něho být nechci a on beze mě taky ne tak když můžeme bát spolu tak proč ne. ,,Tak pojď. Pojedeme někam na pořádný oběd a pak si můžeme doma spolu na gauči pustit nějaký film." Chytla jsem ho za ruku a stoupla jsem si na špičky abych mu dala pusu na líčko. Došli jsme k autu a jako správný gentleman mi otevřel dveře. Nastoupila jsem a čekala až Will obejde auta a sedne si na místo řidiče. Zapnula jsem rádio a už jsme vyrazili. Zastavili jsme před naší oblíbenou restaurací a objednali si. Jako obvykle jsem si dala špagety s tuňákem a rajčatama. Will si dal jeho oblíbený hovězí steak s bylinkama a americkýma bramborama. Když jsem dojedli sedli jsme do auta a jeli domu. Zaparkoval na příjezdové cestě a já šla odemknout vchodové dveře. Vyzula jsem se a šla do ložnice se převlíknout. Will přišel chvilinku po mě a zrovna když jsem byla jen ve spodním prádle. Když se na mě podíval, prudce se nadechl. Přišel ke mě blíž a zvedl mi hlavu za bradu. Olízl si rty a vrhl se na ty mé. Než jsem začala spolupracovat už naše jazyky tancovaly ve stejném rytmu. Pomalu jsme se přibližovali k posteli až jsme na ní oba leželi. Will se přehoupl na mě a držel se na loktech. Vysvlíkla jsem mu tričko a začala mu rozepínat kalhoty. Will mi rozepl podprsenku a začal mi hladit prsa. Z mých rtů se přesunul na krk a níž. Když se dostal k mé levé bradavce a vtáhl jí do úst, slastí jsem vzdychla. Will už byl jen v boxerkách a já jen v kalhotkách. Jednou rukou se podpíral a druhou mi laskal druhé prso. Pak to vyměnil a já myslela že se slastí zblázním. Začal mě líbat níž až k lemu kalhotek. Přejel okolo jazykem a začal je stahovat. Kalhotky klouzaly níž až byly najednou někam odhozený. Will mi dával pusy na vnitřní stranu stehen a pokračovat víš. Když se dotkl pusou mého středu vykřikla jsem slastí. Cítila jsem jak jeho jazyk klouže dovnitř do mého nitra. ,,Seš tak sladká a připravená." šeptal. Jeho jazyk se začal víc pohybovat a mě se zrychloval dech. Svoje ruce jsem si propletla v jeho vlasech a věděl jsem že za nedlouho vyvrcholím. Za chvilku jsem se svíjela rozkoší a křičela jeho jméno. Byl to ten nejlepší okamžik. Will se přesunul ke mě nahoru a začal mě líbat. ,,Ještě jsem s tebou neskončil." Usmál se na mě tím jeho úsměvem a já myslela že se zblázním. Nevím proč ale má na mě strašný vliv. Rychle jsem pod ním sjela níž abych mu moha svlíknout boxerky. Taky se mi to povedlo když se na mě vztyčila jeho chlouba musela jsem se usmát a zkousnout si ret. Obmotala jsem okolo něho dlaň a začala s ní pohybovat nahoru a dolů. Sjela jsem tělem ještě níž a jazykem jsem mu olízla špičku. Nikdy v životě jsem tohle nedělala a docela se i toho bojím aby se mu to líbilo a nebo ho to nebolelo. Něco jsem si už dřív načetla a tak něco malinko o tom vím ale nejsem si tím jistá každopádně teď nechci přestat. Strčila jsem si jeho chloubu do pusy a jezdila nahoru a dolů. Byl velký a tak jsem mu rukou hladila kořen chlouby. Will začal vzdychat a cítila jsem jak se stahuje. Najednou jsem ucítila teplou tekutinu v puse a jako poslušná holka jsem jí taky spolkla. Nebylo to nic co by mi přišlo nechutný a nebo se mi to hnusilo. Mělo to divnou chuť ale nějak zvlášť odporný to nebylo. ,,Bože lásko, tak teď si mě naprosto vykolejila. Tohle jsem sakra nečekal a nemusela si to dělat. To já jsem se chtěl postarat o tebe." Nic jsme mu neříkala jen se vyšplhala nahoru a začala ho líbat. Nadzvedla jsem boky aby pochopil co právě teď chci a potřebuju. Tak strašně ho potřebuju cítit v sobě. Nejspíš pochopil protože jsem ucítila jeho špičku jak do mě pomalu vniká. Je pořád tak moc opatrnej a něžnej. Šla jsem mu napřed bokama a zatlačila aby byl co nejdřív ve mě. On sám vzdychl a začal se pochupovat. ,,Prosím, zrychli. Tohle tempo mě zabije." Jak jsem řekla tak udělal. Zrychlil a já byla jak v sedmém nebi. Začal přirážet a kroužit boky proti mě. Cítila jsem že už budu a tak jsem začala přirážet proti němu. Naše vzdechy se šířili místností a rozlíhali se. Když už jsem cítila že to nebude dlouho trvat tak Will ještě zrychlil. Oba jsme začali křičet naše jména a já se stáhla okolo něho. Ucítila jsem v sobě teplou tekutinu a tím jsem poznala že už je i Will. Dosáhli jsme vrcholu spolu. Will se zhroutil vedle mě a oba jsme popadali dech. Přitáhl si mě blíž k sobě a dal mi pusu na čelo. Chvilku jsem takhle leželi a pak jsme si šli dát sprchu. Ve sprše jsme si dali další kolo neboli rychlovku a šli do obýváku na gauč. Will vybral nějaký film a koukali jsme se. Z toho filmu jsem nic neměla protože mě pořád dráždil rukou. Když jsem to už nemohla vydržet vrhla jsem se po něm a skončili jsme zase v ložnici. Will se po chvíli zvedl aby došel vypnout televizi a přinesl něco k pití. Vrátil asi po pěti minutách. Napila jsem se vody a lehla si k němu do jeho náruče. ,,Dobrou noc." ,,Dobrou." Líbla jsem ho a přitulila se ještě blíž. Po chvilince jsem upadala do říše snů.
Doufám že se vám příběh líbí. Už to nevidím na dlouho a tak asi pomalu ale jistě budu dokončovat. Viděl bych to tak na 15 kapitol maximálně. Hodně mě tlačí čas a nápady taky moc nemám. Ale třeba se to změní a budu pokračovat dál. Byla bych ráda za nějaké názory a doufám že to vůbec někdo čte. Mějte se hezky :3 :)
ČTEŠ
Maybe...
RomanceToto je příběh o životě, který se může změnit každou sekundu tak ho žij a užívej dokud to jde. Moje jméno je Elizabeth Black a toto je můj příběh...