6

49 5 0
                                    

(Cloe)

Na het ontbijt moest jake weg. " Ik hou zo veel van hem" verliet mijn mond. Ik Voelde mijn Mobiel Afgaan. Ik had een berichtje.
Heeyy x ik mis je nu al <3
Ahww ik jou ook
Loop eens naar buiten?
Uhh oké...

Ik liep naar buiten toe. En toen zag ik hem. Hij stond buiten met een bos bloemen en een reusachtige teddybeer. Hij had een briefje in z'n hand. Ik rende naar hem toe en vloog om zijn nek.
"Ik hou van je" hoorde ik achter mijn rug.
"Ik ook van jou. Wat is dit allemaal?"
"Ik wilde iets voor je doen."
"maar dat hoeft toch helemaal niet"
"Weet ik" en hij gaf me het briefje. Ik maakte hem open.
Lieve Cloë
Ik hou van je.
Onder die zin zag ik twee kaartjes voor Spanje. Ik moest huilen en vloog in zijn armen.
"Wil je mee?"
"Ja tuurlijk wil ik mee"
En ik duwde mijn lippen op de zijne.
Na een tijdje stoppen we met kussen. En gaan we vragen of ik mee mag.
"Pap heb ik al een gezegt Hoe leuk je bent"
"Rustig aan he je bent wel mijn vriendin" fluistert jake plagend naar me. Ik glimlach en ga gewoon Door.
"Want uhh jake en ik willen naar Spanje voor een weekje en uhh ja... mag dat?"
"Ja hoor wanner is het"
"Omggg dankje pap!! Ik ga mijn spullen pakken."

(Jake)
"

"Als je haar pijn doet he.."
"Het komt goed meneer. Ik hou van haar"
"Dat hoop ik dan maar voor je"
Ik loop naar boven en zie Cloë haar spullen pakken. Niemand slaat die glimlach nog van haar gezicht af. Inneens kijkt ze me heel serieus aan.
"Jake" zegt ze in een heel onzekere toon.
"Ja?"
"Uhm als we in Spanje zijn he.. gaan we dan ook..?"
"Uhm ja als jij dat wilt wel. Maar alleen als je er klaar voor bent. Anders hoeft het niet"
"Maar dat wordt dan mijn eerste keer..."
"Komt wel goed ook die van mij. We ontdekken alles samen wel"
Ze ziet er een stuk geruster uit. En ze kijkt me aan. Ze staart met haar mooie blauwe ogen. En zegt dan ineens.
" We hebben al een half jaar verkering!!"
"Een half jaar?" Vraag ik. Ik kan het me niet voorstellen iedere minuut duurt een seconde bij haar.
"Jaa over 4 dagen precies!"
"Das onze eerste dag in spanje"
"Jaaa"
We maken een foto voor insta.
Spanje we komen eraan. Met Cloë hou van je<3.

(Mieke)

ik zit op insta. Ik kijk wat rond op het account van jake. Ik vind hem zo leuk.
Dan zie ik dat hij een nieuwe foto heeft geplaatst.
Spanje we komen eraan. Met Cloë hou van je<3
Hij heeft dus echt iets met Cloë.. van binnen voel ik me gebroken. Cloë en ik zijn nu al een half jaar vrienden en ze heeft maar een keer gezegt dat ze iets met hem had. Verder heeft ze nooit iets over hem gezegt. Ik dacht dat ze een grapje maakte. En in die tijd ben ik alleen maar meer op hem geworden. En dan vindt hij Cloë leuk?  Waarom heb ik het zo moeilijk. Cloë is mijn beste vriendin. Maar jake mijn crush. Ik voelde me diep ongelukkig. Wat moest ik nu doen..
Die ene zin bleef in mijn hoofd rondspoken.
Cloë hou van je....

in love with him❤ (COMPLEET)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu