9

36 4 1
                                    

Ik voel z'n zachte lippen op de mijne. En zijn hand op mijn wang. Ik ga erin mee. Zijn hand verplaatst zich naar mijn heup en daarna naar mijn kont. Hij pakt de rits van mijn jurk en haalt hem omlaag halverwege vraagt hij.
" weet je het zeker"
" heel zeker"
Hij haalt de jurk omlaag. En ik trek z'n shirt uit. Hij duwt me op bed en plaatst allemaal kusjes in mijn nek. Alles op dat moment was perfect.

******

Als ik wakker word zie ik jake naast me liggen hij kijkt me aan.
"Hoe vond je het?"
"Perfect." En ik zoen hem. Hij zoent me terug en gaat op me liggen.
"Ik hou echt heel erg veel van je"
"Ik ook van jou"
Ik heb me nog nooit zo gelukkig gevoelt.

Na die avond hebben we het bijna elke avond gedaan. Ik vind het jammer dat de week al om is, maar ik kan er niks aan doen. Als ik thuis kom blijft jake bij me slapen. Mijn vader moest overwerken dus ik en jake waren helemaal alleen. We kijken een horror film op Netflix. We liggen op bank ik kruip helemaal me helemaal tegen hem aan. Ik voel me veel veiliger bij hem. Als de film is afgelopen is het vier uur. We zijn allebei heel moe en gaan in mijn bed slapen. Ik ga op hem liggen en val in slaap.

(Jake)

Als ik wakker word ligt Cloë nog te slapen. Ik lig wat in bed te denken Over de vakantie. Het was echt geweldig. In heb zo goed geslapen, Cloë was echt geweldig. Ik snap niet dat ze onzeker is over haar lichaam.
Ze word langzaam wakker en kijkt me aan. Ik weet dat ik binnen een uur moet gaan maar om 7 uur komt Cloë naar me toe en heb ik een verassig voor haar.

(Sorry dit is een iets korter hoofdstuk)

in love with him❤ (COMPLEET)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu