16

31 3 1
                                    

(Jake)

"Ik kan het uitleggen..." probeer ik. "Leg het dan uit!" Zegt ze. Ik hoor dat haar stem gebroken is. "Ze zei dat het uit was. En ik dacht eraan. En toen zag ik dat Mieke me aan het zoenen was. Ik duwde haar weg en rende achter je aan." "Ja zeker je merkt het ook niet als iemand je zoent he.." "geloof je me echt niet. Na alles..." "Ik moet nadenken." "Oké dan is het duidelijk.. ik slaap vanavond bij mijn ouders" "oke" ik ga weg. Ik ga in de auto zitten en begin te huilen.

(Cloë)

Ik begin te huilen. Is hij nu echt weggelopen. Ik duw mijn hoofd tegen mijn kussen en schreeuw het uit. Hoe kon hij.. met Mieke nog wel. Waarom was Mieke daar überhaupt.. Shit hij had gelijk. En ik geloofde hem niet. Ik begon te huilen.

Hey jake

Sorry dat ik je niet geloofde. Maar nu wel! Je had gelijk. Het spijt me echt heel erg. Ik hou van je. Ik mis je. Kom je weer hierheen?

Ik hoopte dat het appje zou werken.

Cloë. Je geloofde me niet. Een relatie gaat over vertrouwen en jij vertrouwd mij dus duidelijk niet.. het spijt me maar nu moet ik nadenken...

Ik kon er niks meer aan doen. Ik had het verpest. Ik hielt van hem en hij van mij.. en ik verpest het zoals altijd.. mijn mobiel ging af.

Cloë ik hou van je. Het spijt me ik kom er zo aan.

Ik wist niet of ik nu blij moest zijn. Maar ik was wel opgelucht. Ik nam maar een warme douche. Toen ik uit de douche kwam pakte ik mijn kleren. Heel sneaky keek ik Door de deur opening of jake er al was . niet te zien. Ik rende naar onze kamer en kleede me aan. Ik liep daarna terug naar de badkamer en kamde mij haar Door. Daarna Ik loop naar de slaapkamer en zie ik jake in bed liggen. Hij ligt aan mijn kant heel vredig te slapen. Zijn hoofd ligt in mijn kussen. Ik ga naast hem liggen. Hij opend zijn ogen. "Hee ik heb je gemist." Zegt hij. "Ik jou ook. Het spijt me dat ik je niet geloofde. Ik weet gewoon hoeveel meisjes je leuk vinden." "Je weet toch dat je de enige voor me bent?" "Ja maar ik was gewoon bang." "Tis al goed schat" ik ging tegen hem aan liggen en hij sloeg me in zijn armen. Ik en jake zijn weer terug.

(Heeyy dit was al weer het een na laatste hoofdstuk maar ik ga het echt heel erg missen.)

in love with him❤ (COMPLEET)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu