(Cloë)
Het was echt super gisteravond ik denk dat Sam en ik echt vrienden zijn. En ik hoop dat ik meer over jake te weten krijg. ik fiets naar school en heb Engels. Ik zit naast Mieke.
"Heey cloo"
"Heeyy Mieke"
En de hele les lang hebben we de grootste lol. Dan vertel ik over gisteravond.
"WAT DE MAC!! Met jake??"
"Uhh ja.. hoezo is dat erg dan?"
"Jake is nog nooit met een meisje gezien weet je dat??"
"Uhhm nee..."
En dan legt ze me precies uit dat alle meisje op hem vallen maar dat hij nooit interesse toont. En daar mensen word ik nu dus echt heel blij van. Als de bel gaat loop ik naar hem toe. Hij is alleen de rest moest namelijk nablijven. Ik vraag of hij iets wil doen. En tegen mijn verwachting in zegt hij ja! Hij moet alleen Wel naar de stad want hij moet een pak halen voor een trouwfeest. We gaan met de trein naar een zaakje in Amsterdam. Ik kijk de heletijd naar hem. Heeft een schattig plukje voor zijn ogen wat ik het liefste weg veeg. Maar dat zou raar zijn...(Jake)
In de trein probeer ik de heletijd niet naar Cloë te kijken maar dat gaat heel moeilijk. Ze is zo perfect zo schattig zo... Nee jake ze vindt jou toch nooit leuk. Als we er zijn trekt Cloë me ineens mee. Ik weet niet wat er is maar ik zie haar zachtjes huilen , ongemakkelijk leg ik een arm om haar heen. Ze kijkt me aan' en wijst dan naar een man en vrouw die aa het zoenen zijn. Dan trekt ze me mee de zaak uit en gaat ergens zitten. "Cloë wat is er"
"Die man en vrouw die aan het zoeken waren he.. dat was mijn moeder"
"En die man dan?"
"Geen idee" glipt langzaam uit haar mond.
"Oh Cloë ik vindt dit echt heel erg voor je"
"Kunnen we naar huis?"
"Ja hoor tuurlijk"
We gaan met de trein terug naar het dorp en lopen daarna naar mijn huis" ik denk dat ik verliefd ben op Cloë maar hoe ga ik haar dat uitleggen?
"Uhh Cloë?"
"Ja jake?" Ze kijkt me heel hoopvol aan alsof ze ook iets kwijt wil.
"Gaat het?"
"Ohw ja hoor" ik zie alle hoop uit haar ogen vervagen"
"Ik wil je iets vragen.."
"Wat dan?"
"Nou ik ken je nu al een week of twee en we zijn alle dagen bij elkaar geweest en ik vindt jou heel erg leuk en ik..."
"Ja graaag" zegt Cloë
Diep van binnen voel ik me vol vlinders en ik geef haar een kus.
JE LEEST
in love with him❤ (COMPLEET)
RomanceHet gaat over Cloë. Ze is lang dun en heegt blond haar. Ze is een braaf lief meisje in tegenstelling tot jake.. jake is een jongen die nogal vaak moet nablijven. zullen ze samen zijn of verschillen ze te veel?