Ik weet eigenlijk niet waarom ik me zorgen heb gemaakt. Ik weet dat Mieke hem wilt. En ik weet dat ik de enige ben. Ik hou van hem. Ik zit wat te denken terwijl ik in bed lig. Jake ligt naast me. Heel schattig ligt hij daar wat te liggen en schattig te zijn. Zuch ik lan niet aan hij is te leuk. Ik draai me om en zie hem niet meer. Dit is niet beter. Ik draai weer en kijk naar hem. Hij wordt wakker. "Ik hou van je" zeg ik hem. Ik weet dat ik het vaak zeg maar de drang is gewoon te groot. "Ik hou ook van jou Cloë. Van niemand meer dan van jou." Hij geeft me een kus op mijn mond en gaat naast me liggen. Ik ga tegen hem aan liggen. Mijn hoofd leunt op z'n borst en hij kijk naar me. Ik hou zo veel van hem. Hij heeft een huis gekocht voor ons en hij is niet echt vreemdgegaan. Ik weet niet eens hoe veel ik van hem hou. Alleen dat het teveel is. Hij is te lief, Te leuk.. te perfect. Ik kijk hem aan. "Ik hou echt heel heel veel van je Cloë." "Ik ook van jou." En ik begin te huilen. "Tis al goed schatje" hij knuffelt me. Heel lang... heelll lang. Ik wil het liefst nooit meer loslaten.
( Jake)
Ik wil haar niet meer loslaten ik heb zitten denken. En ik hou gewoon te veel van haar. Ik denk dat het zelfs ongezond is hoeveel. Ik blijf de hele dag bij haar. Ik blijf mijn gele leven nog bij haar.
(Cloë)
Als we al een uur in zijn armen lig weet ik het. Ik blijf voor altijd de zijne ik hou van hem❤.
(Uhm heey mensen dit was het boek dus. Ik wil even al mijn lezers bedanken! Zouden jullie even willen reageren wat er beter kan of wat je er van vond?? Dan maak je mij echt heeeeeeeeelllllllllllll blij!! Zonder jullie was ik nergens. Ik maak later misschien nog een "later" hoofdstuk over: hoe het na weet ik hoeveel jaar later met ze gaat)
Doeeggg❤
JE LEEST
in love with him❤ (COMPLEET)
RomanceHet gaat over Cloë. Ze is lang dun en heegt blond haar. Ze is een braaf lief meisje in tegenstelling tot jake.. jake is een jongen die nogal vaak moet nablijven. zullen ze samen zijn of verschillen ze te veel?