Ik til Cloë boven water. Ze beweegd niet. Ik duw haar op de kant. Ik ben nog nooit zo bang geweest om iets kwijt te raken. Ik duw mijn lippen op de hare en geef haar mond op mond. Geen teken.. De ambulance komt eraan. Ze nemen haar mee.
"Mag ik mee met haar" Vroeg ik aan een van de mannen.
"Ben je familie?"
"Nee ik ben haar vriend"
"Vooruit ga maar"
Ik ga in de ambulance zitten en pak haar hand vast. Er rolt een traan langs mijn wang. Ik hou van haar waarom gebeurt dit nu. Als we bij het ziekenhuis zijn. Moet ik wachten, na 4 uur wachten roept iemand me. Ik weet al dat het slecht nieuws is. Want het duurde 4 uur.
"Uhm meneer ik vrees dat u niet blij gaat zijn met het nieuws."
"Uhm wat is er dan"
"Er zit nog water in haar longen. Het meeste is er al uit doordat waarschijnlijk iemand haar mond op mond heeft gegeven anders zou ze niet meer te redden zijn. We proberen op dit moment het laatste water weg te halen."
"Oké hoelang duurt dat nog?"
"1 tot 3 uur"
"Oké"
Ik ga weer op de stoel zitten. Het is dus goed dat Ik haar mond op mond heb gegeven. Anders was ze verdronken. Minuten worden uren het duurt zo lang. Ik zie weer diezelfde man naar me toe lopen.
"Het is goed gekomen"
"Mag ik naar haar toe?"
"Ja hoor ga je gang"
Ik loop met de man mee naar een kamer. Ik voel me zo gelukkig nu ze nog leeft. De laatste 7 uur waren echt hele zwaar, ik zie nu dat ze mijn leven is.Ik Loop De Kamer In ik zie Cloë liggen de man heeft verteld dat ik haar morgenavond pas mee mag nemen naar huis. Ik ga naast haar liggen op bed.
"Je mag morgen weer mee naar huis."
"Wat is er gebeurd?"
Ik leg haar alles uit. "Dan heb je mijn leven dus gered. Zegt ze zacht. "Ik denk het?" "Blijf alsjeblieft bij me vanavond" zegt ze zacht en ze legt haar hoofd op m'n borst. Ze kijkt me aan en wacht tot ik een andwoord geef. Ik weet dat ik niet de hele nacht mag blijven maar zeg toch "ja tuurlijk schatje" ik voel dat ze zich meer ontspand en langzaam valt ze in slaap. Er loopt een zuster naar me toe."U moet gaan meneer" ik pak een briefje en schrijf er iets voor Cloë.
CloëAls je dit leest ben ik er niet meer. Ik moest namelijk naar huis toe van de zuster. Het liefst ben ik nog bij je maar dat mag niet. Na school kom ik je halen.
P.s sorry dat ik zei dat ik mocht blijven ik wilde gewoon dat je rustig kon gaan slapen.Xxx mij
Ik loop naar mijn auto toe. En rij naar huis. Ik voel me nogal alleen als ik op mijn bed lig. Ik wilde haar appe maar dat kon niet. Toen ik naar school ging ging ik bij mijn vrienden staan. Ik miste Cloë. Normaal zat ik naast haar bij bijna alle vakken en hadden we daar de grootste lol. Maar nu zat ik naast Sam. Hij is mijn beste vriend en ik had ook wel lol maar ik mis Cloë. De dag ging tergend langzaam voorbij. Ik besef me nu dat mijn hele leven om Cloë draait. na school ging ik naar Cloë toe. Toen ze me zag zag ik dat ze heel blij was. We lopen samen naar de auto en ze voelt zich duizelig. Ze steund zich met haar arm om mij heen. Ik zet haar in de auto. En rij met haar naar haar huis. Ik heb haar vader alles uitgelegd. Ik denk dat hij me nu wel mag. Ik leg Cloë in bed. Als ik naar huis wil gaan vraagt ze of ik naast haar kom liggen. Ik ga rustig naast haar liggen en ze kruipt helemaal tegen me aan.
(Cloë)
Ik kruip helemaal tegen jake aan. Hij heeft mijn leven gered. Ik hou zo veel van hem. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen
"Ik hou van je"hoor ik naast me.
"Ik ook van jou"
"Nee ik meen het ik hou echt heel heel veel van je. Je bent mijn leven."
Ik begin te huilen dat was zo lief van hem. "Ik hou net zo veel van jou. Je maakt me gelukkig." Zeg ik gemeend terug. Ik val in slaap op zijn borst. Morgen gaan we een appartement zoeken. Dan kan ik iedere avond zo in slaap vallen.(Even een heel lang hoofdstukje)
(ook even heel snel geplaatst vanwege het misverstand met h 11 want die zat tussen h 9 en 8)
JE LEEST
in love with him❤ (COMPLEET)
Storie d'amoreHet gaat over Cloë. Ze is lang dun en heegt blond haar. Ze is een braaf lief meisje in tegenstelling tot jake.. jake is een jongen die nogal vaak moet nablijven. zullen ze samen zijn of verschillen ze te veel?