(Jake)
"Ja Cloë?" Ze begint te huilen." ik wil niet dat mijn ouders scheiden"
"Weet ik toch" en ik sla mijn arm om haar heen. Ze kruipt helemaal tegen me aan, en duwt me op haar bed. Ze gaat op bed liggen en legt haar hoofd op mijn borst. Ik kijk naar haar mooie haar en hoe ze langzaam in slaap valt. Voor ze in slaap valt kijkt ze me even aan en gaat dan rustig slapen. Heel stil pak ik mijn mobiel en app ik mijn moeder dat ik bij haar blijf slapen.
********
Ik word wakker, het eerste wat ik zie is Cloë die nogsreeds op mijn borst ligt te slapen. Ze is echt heel schattig als ze slaapt. Ze opend langzaam haar ogen. Ze kijkt me met haar grote ogen aan.
"Hey"
"Hey"
En ik voel haar zachte lippen op de mijne. Ik ga erin mee en hang al snel boven haar. Ik steun mijn handen naast haar en trek terug. Ze geeft me een knuffel en probeert op me te gaan liggen. Wat niet lukt want ik val op de grond... met haar op me. We beginnen heel hard te lachen. En ik zie dat Cloë geen adem meer krijgt, ze lacht gewoon te hard. Ik kijk hoe ze aan het lachen is en hoe ze adem probeert te halen. Ze is zo schattig. Ik ga haar iets geven, ik weet alleen nog niet wat. Dan pak ik haar op en duw haar op bed. Ze blijft gwn lachen alsof er iets heel grappig gaat gebeuren.
"Ik ga wel wat eten maken dan kan jij even uit lachen"
"Nee hoor ik maak het eten" zegt ze en ineens is ze helemaal serieus.
"Nee hoor ik maak het"
"wie er het eerste is moet het maken"
"Nee ik blof bij jou" en ik voel haar lippen op de mijne. Ik ga erin mee. En Dan Rent Cloë Naar beneden. Ik ben erin getrapt.. als ik beneden kom staan er twee borden eten op tafel met toast met spek. Oké nu is het officieel ik hou van haar.
JE LEEST
in love with him❤ (COMPLEET)
RomanceHet gaat over Cloë. Ze is lang dun en heegt blond haar. Ze is een braaf lief meisje in tegenstelling tot jake.. jake is een jongen die nogal vaak moet nablijven. zullen ze samen zijn of verschillen ze te veel?