P.o.v allison
Allison werd wakker van een harde ondergrond, waarop ze lag. Ze opende langzaam haar ogen en keek om haar heen. D'r broer zat lachend op haar eigen bed met haar ozo coole minions dekbed. Wtf doe jij in m'n bed?! Hahahahha; hij lag dubbel en amtwoorde na een paar secondes; ben je gisteravond vergeten? Ik keek hem aan met een opgetrokken wenkbrauw. Ja dat was zo'n beetje mijn enige talent. Dus ja dan kon ik er maar beter gebruik van maken. Oww wachtt nu herriner ik het me!
Flashback:
Eejj zusje zullen we film kijken? Nick m'n broer kwam me kamer binnen rennen, eigenlijk zag het er meer uit als een kikker die niet kon springen! Maarja dat kon ik maar beter niet zeggen anders kreeg ik een blik, waarvan ik een hartverzakking kreeg. 0_o maar om even terug te komen op zijn vraag, ehmm oke maar geen horror film! Nick gaf me een blik die zei; you're kidding me. We zien wel zei hij. Maar even later waren we toch een horror film aan het kijken. Elke keer dook allison weg onder de dekens zo griezelig was de film. Ze nam zich nu plechtig voor nooit meer een horror film te kijken. Allison lag weer eens onder de dekens, gewoon om mijn dekbed te bestuderen,...... ahum..... nick porde me in mijn zij en gilde met een hoge meisjesstem ik ga naar beddd *kusszoenlebber* hahaha sukkel dat ie is! Totdat ik door had wat hij zei. Neeeheeee je mag niet weggaan! Pleasee blijf hier slapen ik trok de zieligste blik die ik had, wat er waarschijnlijk uit zag alsof ik moest poepen. Ik blijf net zolang zeuren totdat je toegeeft, jij wilde zograag een horror film kijken! Okeoke het is al goed ik blijf al hier slapen. Enzo bleef mn broer een nachtje bij mij slapen.
End flashbackAllison was vergeten dat hij zo woelde in zn slaap en aangezien hij in het hoekje lag had haar er uitgewoeld, en nu lag ze hier op de grond als een afgevallen drol.
Ineens voelde ze wat kouds over haar hoofd, allison keek omhoog keek open zag haar o zo duivelse broer staan, hij had gewoon een glas water over m'n hoofd gegooid. What the fack! Waar was dat goed voor!?!? Hahaha sorry maar je zat met open mond te staren, ja ik weet dat ik onweerstaanbaar ben dusjaa, ow ja en ik vond dat je gezicht wel wat water kon gebruiken! Allison riep tegen nick, ik zou als ik jou was maar heel snel rennen!!! En zo begon onze wilde achtervolging.10 minuten later:
*Kuch hoest* nick niet zo snell!! Opeens zag ik de grond dichtbij komen. Fuck sinds wanneer staat die stoel daar?! Tja zolang als we hier wonen antwoorde mijn moeder die binnen kwam lopen in haar minion onesie die eigenlijk van mij was maar ze gejat had. (Ik had haar ozo coole chinese vaas gesloopt en omdat ik geen geld bezit eiste ze mijn onesie op.!! Erg togg ik bedoel je bent volwassen doe normaal en geef die onesie toch terug aan je lieve, schattige, knappe dochter!) Allison mompelde maar wat terug, wat mama toch niet verstond. Ze voelde zich nu een geplette bannaan. Kom even wat eten ik heb de tafel gedekt, riep ze vanaf de keuken. Mopperend liep allison naar de keuken en at wat. Tja zo begon mijn dag dus.Die avond:
Pap nee dit kun je niet maken schreeuwde allison en ook nick leek het er voor één keer met haar eens te schijn en riep; ik ga echt niet mee, ga maar lekker samen. Mijn ouders hadden zojuist verteld dat we naar hawai zouden verhuizen voor mn vaders nieuwe baan. Ik voelde me kut en wilde echt niet mee. Ze kon haar vrienden toch niet achterlaten.Hier begon het allemaal mee.
------------------------------------------------------
*Note*Heey wow ik ben best trots op mezelf. Wat vinden jullie ervan??
Tips zijn welkom!
Love youu♡
-xxx- mee
JE LEEST
~Badass~
RomanceIk ben Allison van Roosendaal en mijn leven bestaat niet uit rode roosjes meer uit, bruine paardepoep. mijn stokoude vader met grijs haar en mijn syokoude moeder met paars haar, kwam op het idee om naar hawai te verhuizen, ik was hier niet blij mee...