mr. droomjongen & mrs. broodmeisje

40 2 2
                                    

P.o.v. Allison

Naast haar zat een replica van de jongen uit haar droom!! Wow mooi bruin haar en chocolade bruine ogen en een rij witte tanden kwam tevoorschijn, hij lachtte wow! Ja ik weet ik ben aantrekkelijk maar jij mag er ook wezen *knipoog* oeps ze had niet door dat ze naar hem aan het staren was en keek blozend weg. Ja jij ook dankjewel meisje met blonde haren en blauwe ogen. Ze draaide zich terug en keek hem aan, allison zei; graag gedaan hoor! Wow rustig tijger, ach ja als jij het niet doet, doe ik het wel, ik ben brandon en hou van caramel ijsjes en minions, zei de jongen. Wow toen hij dat zei gilde allison; echttt?!?!? Ik hou ook van minionss!! Ik meer zei brandon, want ik heb een minion poster en tas! Haha maar ik heb een minion dekbed en een minions onesie was haar weerwoord. Hmph brandon keek haar beledigend aan en zei; jou mag ik wel, waar ga jij met die minion onesie naar toe? Allison lachtte en zei; ik jou denk ik ook wel, hmm ik ga het niet vertellen straks steel jij mijn onesie! Ik beloof het! Pinky promise! Allison keek de jongen onderzoekend aan en dacht hmm als jij mijn onesie jat, hang ik hem met zijn gecastreerde ballen aan het plafond! Dus kan ik het wel zeggen, want hij is knap. Joehoe gilde brandon in haar oor met een meidenstem, krijgg ik noch antwoord ander ga ik wel met mn andere slapende gothic buurvrouw kletsen. Wacht wacht zei ze tegen hem, ik ga samen met mijn broer en ouders in de walkstreet wonen op nummer 33. Sirieus?! brandon keek haat met open mond aan, ik woon daar ook, je word mn buurmeisje en dat is een super gaaf huis. Vertel is meer over de omgeving.......

Een paar uur later:

Allison was erachter gekomen dat ze 5 minuten van het strand woonde, en ook vlakbij het grote winkel centrum. Over brandon wist ze ook veel dingen, hij was net als haar 16 jaar en ging ook naar de vierde in het hawala college, ze zaten zelfs bij elkaar in de klas. Brandon had haar verteld dat hij al één jaar in hawai woonde, en dat het een saai school jaar was zonder vrienden, maar dat daar nu verandering in zou komen met haar!
Allison zullen we elkaar beloven voor altijds buddy's te zijn? Jaah te gek! Okey mooi pinky promise, ow dacht allison dit was nu ons ding!! Ze kende hem nu al goed aangezien ze 10 uur naast elkaar hebben gezeten zonder te slapen. In het gangpad liep een stewardess met een mand vol broodjes, ze struikelde over een tas van de persoon die voor mij zat, en viel haar mand met broodjes vloog door de lucht enn ja hoor het belandde natuurlijk weer op haar! Het kon niet erger. Brandon zat naast haar met een rood aangelopen gezicht van het lachen. Bran hou op dit is niet leuk, en smeerde een broodje in zijn gezicht. All nee bah ieuw gatver, herriner me er de volgende keer aan dat ik niet naast jou gaat zitten in het vliegtuig. Hpmf allison draaide zich bruut om en negeerde brandon volkomen, die op alle manieren haar aandacht probeerde te 'krijgen'. Kijk all daar vliegt een dode vogel of kijk er ligt nog een opgegeten botterham op je schoot. Allison keek naar haar schoot en zag niks, ze barstte in lachen uit en zei; okey dat was een goeie. Oefening naart kunst.
Opeens hoorde allison een vrouw door de intercom praten die zei; wil iedereen zijn gordel vastmaken we gaan landen op de landingsbaan, bedankt voor jullie vlucht en fijne dagen toegewenst in hawai!

Brandon mag ik een kauwgompje van jou? Ja hoor als ik een blik krijg van jouw mooie ogen waar ik in verdrink!? Ehmm nee slechte fixmove maar blijf vooral oefenen! Aww pruilde brandon, maar gaf haar toch een kauwgompje.

Eenmaal uit het vliegtuig gekomen moesten ze noch wachten op hun bagage die vertraging had.

Eindelijk stonden ze op het parkeerterrein van de luchthaven, ze knuffelde brandon nog een keertje en zei hem dag. Bye bran tot snel. Ja see you soon *knipoog* haha lachtte ik.
Aangekomen bij ons huis nummer 33, wist je trouwens dat dat mijn geluksgetal was. In dit geval helemaal wow! Dat huis was prachtigg!!

------------------------------------------------------
*note*

Heej wat vinden jullie ervan? Tips zijn welkom!!

♡vote♡
♥like♥
♡comment♡

Love youu♡ -xxx- myy

Psss.
Ik heb een paar personages nodig wie wil?? Schrijf in je reactie je naam, uiterlijk en waarom je het wil. Owja en ik publiceer op elke dag behalve zaterdag en zondag. Byee xx

~Badass~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu