P.o.v. Allison
Tringggtringgg! Allison werd wakker van de wekker die afging. Ze bleef nog even 5 minuten leggen en liep toen naar haar kledingkast. Ze pakte een kort spijkerbroekje samen met een wit topje en een roze lang vest. Liep naar de badkamer en deed mascara en lipgloss en een klein beetje foundation. Ze liep naar beneden en maakte voor haarzelf een tosti klaar. Pakte ook gelijk de rest van de benodigdheden voor school en dumpte die in haar zalm roze tas.
Hey lieverd hebb je een beetje zin in school? Zei haar moeder die binnen kwam lopen met haar minions onesie "Ja natuurlijk" proef het sarcasme. Wat leuk dat je er zo zin in heb! Ja inderdaad. "Maar mam even een vraagje, mag ik op mijn nieuwe scooter naar school"? Ja natuurlijk". "Oke dan ga ik maar doegg mam". *kiss* "dag lieverd veel plezier". Allison liep naar de garage, ging op haar scooter zitten met haar tas tussen haar benen. Langzaam reed ze naar school, totdat ze op school aankwam.
Hmm waar zal ik mn scooter neerzetten, hij moet we aan een kettingslot anders word hij misschien door scooterdieven gestolen. Tja je weet maar nooit. En ondertussen liep allison naar de fietsenstalling. Bijna iedereen keek haar na. Sommige staarde haar aan, hmph dat kan ik ook en ze staarde net zolang terug tot ze wegkeken.
De bel ging en allison liel naar binnen, en zocht naar de receptie. Ehmm er was niemand dus drukte ze maar op het belletje. Aw ineens kwam er een hoofd vanaf het bureau vandaan. Maar niet zonder er tegenaan te stoten. Ehh hallo, ik ben allison heb jij misschien mijn rooster? "Ja sure", hier asje. Het meisje overhandigde haar een stapeltje papieren. Alison zocht naar het goede lokaal.
Ze stond voor de deur en haalde diep adem, ielgw het stonk hier vies. Maar goed. Klopklop. "Ja kom maar binnen", riep een harde mannenstem. Ze opende langzaam de deur en 16 paar ogen keken haar aan. Aha jij moet de nieuwe zijn. Allison liep naar voren en gaf de man een hand, en zei; ola, die nieuwe heeft een naam, zei ze met nadruk op die nieuwe, ze vervolgde haar zin met; "ik ben allison en ben 16 jaar, ehmm hobby's vertel ik een andere keer wel. Dankje allison, je mag gaan zitten, zoek maar een plekje uit. Ze liet haar hand los en keek ernaar, ieuwe! Blergh! Er zat chocolade sh!t aan. Ze veegde onopvallend aan het bureau af, en draaide zich weer om. Ze keek de klas rond opzoek naar een plekje, ze liet haar oog vallen, niet letterlijk dat zou nogal pijnlijk zijn, maar goed ze.liet dus haar oog vallen op het lege plekje naast brandon. Ze liep naar de lege plek en plofde op de stoel neer. Heej allie, zei brandon terwijl hij haar een knuffel gaf. Heej bran, lang niet gezien, *knipoog*.
Bonkbonk, twee luide druinen op de deur deed allison opkijken naar de deur. De deur ging open en een jongen kwam binnen lopen. Wow, hij had lichtbruin haar en blauwe/grijze ogen en hij was gespierd. Zijn ogen vonden de hare, er kwam een witte rij tanden tevoorschijn. ze keek snel weg naar de leraar, en wachtte zijn reactie af. Dag meneer blue, snel gaan zitten dan kan ik verder met de les. Wow, krijgt hij geen briefje halen?? Dat is niet eerlijk
Twee uur later:
Allison liep door de gangen met de leerlingenstroom mee naar de aula. Haar ogen gleden over de aula, opzoek naar een teken van leven. Nee grapje, ze was opzoek naar brandon. Ze keek nog een keer goed totdat haar uitzicht belemmerd werd door 'mister blue'. Ga is even aan kant je staat in mijn uitzicht, mn ogen doen er zeer van. "Wow rustigg jij!? Ik ben samuel en jij"?? "Dat gaat je niks aan, druipneus". "Interessante verzameling scheldwoorden". Ja dankje altijd beter dan jij vissen hoofd. Hij keek haar met een opgetrokken wenkbrauw aan. Okey wat jij wil ik kom er toch wil achter. Maare mag ik nog een ding vragen? Oke snel dan! Als je een papagaai had zou die dan op deze schouder zitten", hij legde zijn hand op de dichtstbijzijnde schouder en vervolgde zijn zin; of op die andere schouder? Hij had nu dus zijn arm om me heen. Allison keek hem aan en zei rustig; die papagaai zou in iedergeval niet hier zitten en terwijl ze dat zei gaf ze hem een klap in zijn face! Alle jongens die erom heen stonden juichte, ze keek met een grijns naar samuel en zei; je papagaai heeft je gezicht verpest, je wilde toch niet zeggen dat dat al zo was?!
Ze werd weggesleept door brandon die allerlei vragen op haar af vuurde. Wat is er gebeurd? Waarom lacht iedereen? Nou ik had die ene gast een klap op zn muil gegeven, omdat hij slechte fixmoves had net als jij, in het begin het gaat steeds beter. Hahah, what je hebt de samuel blue geslagen?! Yep en uitgescholden voor vissenkop en druipneus. Ehh all? Ja, bran? Je hebt nu echt een probleem! Ow ehm nou en ik weer hem wel af met mijn superkrachten. *ahum* allison keek op zei naar brandon en zei; "je bent gewoon jaloers". Ja dat zal het zijn zuchtte hij.
------------------------------------------------------
*note*
Ejj en hoe vinden jullie het?
Ik heb nog steeds personages Nodig! Wie wil? Schrijf je naam, uiterlijk en waarom je het wilt.☆vote☆
★comment★
☆like☆Love youu -xxx- myy
JE LEEST
~Badass~
RomanceIk ben Allison van Roosendaal en mijn leven bestaat niet uit rode roosjes meer uit, bruine paardepoep. mijn stokoude vader met grijs haar en mijn syokoude moeder met paars haar, kwam op het idee om naar hawai te verhuizen, ik was hier niet blij mee...