P.o.v. allison
Zusjje je mond staat open en je vangt vliegen! Allison had niet door dat ze aan het staren was naar het witte huis met rieten dak. In één woord WoW! Dit was echt een droomhuis! Kom kinders dan gaan we samen de deur openen riep mijn vader. Kinders sirieus wat een oud woord! Ze zei het maar niet hardop.
Samen liepen ze naar de voordeur. Omdat jij de kleinste ben allison mag jij de deur open doen. Mijn moeder overhandigde mij de sleutel en wachtte geduldig af tot ik de deur opende. Mijn ouders en broer bleven met open mond staan kijken om zich heen, ondertussen rende ik alvast naar boven om een kamer uit te kiezen.Ik opende een willekeurige deur en ik was opslag verliefd! Een nu nog witte kamer met een hemelbed in het midden van de kamer en 2 deuren. Ook was er een groot raam met een balkon aan haar rechterzijde. Nieuwsgierig liep allison naar één van de twee deuren, langzaam opende ze de deur, haar mond viel open van verbazing! Een badkamer die bestond uit een lekkere grote douche een bubbelbad en een grote wastafel + spiegel.
Ineens stond nick hijgend achter me, ja broertje van me, je bent te laat. Ehh corectie ik ben ouder. En misschien zijn de ander kamers veel groter. En weg was nick en opende alle mogenlijk deuren. Ahhh! Jaah! Allison liep op het geluid af en een opende een deur, daar zat haar broer op een hoogslaper met een glimlach van hier tot tokio.
Nick achterlatend met zijn brede grijns liep allison terug nsar haar nieuwe kamer, ze zag een grote mooie zwarte tv hangen tegenover haar bed, die ze eerder niet had gezien. Ze opende snel de andere deur, daar bevond zich een enorme inloopkast. Allison voelde zich gelukkig en trots. Ze zou twee kanten van haar kamer baby blauw maken en de andere twee wit laten en ze versieren.
Ze liep naar beneden en kwam Haar vader tegen, en allison bevalt je kamer je? Zelfs meer dan wat anrwoorde ze terug. Maar uhm nog een vraag waar staat de verf? In de doos buiten waar VERF opstaat. Allison liep naar buiten en ontweek alle dozen die op de oprit stonden. Liep naar de doos en pakte haar benodigdheden. Eenmaal terug op haar kamer begon ze met verven.
2 uur later:
Badend in het zweet zat ze op haar nieuwe hemelbed. Ze keek op zich heen en bekeek het resultaat. Twee muren waren wit en de andere had ze in mooie letters geschreven allison, dit alles bij elkaar was een mooie uitkomst.
Uit het niets kwam haar broer naar binnen stormen met een varkens masker op zijn gezicht. Ahh!! Nick doe eens normaal!! Ow wacht dat kan je niet! zei ze tegen nick terwijl ze naar hem toe liep en aan z'n oren beetpakte en de kamer uitsleurde. Nee allison auww sorry ik zal het niet meer doen!! Ze liet hem los en hij zei; in je dromen en rende snel weg.
------------------------------------------------------
*note*
Heej wat vinden jullie er tot nu toe van? Tips? Graag!♡like♡
♥vote♥
♡comment♡
Lovee youu -xxx- myyPss. Ik heb noch steeds personages nodig duss meld je aan en ik kies er een paar uit. Vetel je naam, uiterlijk en waarom je het wilt. Ik update elke dag behalve zaterdag en zondag
JE LEEST
~Badass~
RomanceIk ben Allison van Roosendaal en mijn leven bestaat niet uit rode roosjes meer uit, bruine paardepoep. mijn stokoude vader met grijs haar en mijn syokoude moeder met paars haar, kwam op het idee om naar hawai te verhuizen, ik was hier niet blij mee...