p.o.v. Allison
de dag was gelukkig snel voorbij gegaan want echt zin in school had ze niet meer. 'hey all heb je zin om met te gaan chillen op het strand, samen met mijn vrienden'? vroeg brandon haar. ehmm ja is goed, maar dan ga ik even naar huis om me om te kleden en een bikini aan te doen'. 'ja is goed, zal ik meegaan ik heb hem mijn zwembroek toch al bij me'. 'ja is gezellig, je mag wel achterop mijn scooter?! oke.
even later stond allison voor haar kamer en draaide zich om naar brandon die op haar bed zat. 'welke bikini zal ik aan doen, deze zwarte of de zalm roze'? ehmm geen een. *knipoog* ieuww brandon nee gewoon niet, je lijkt nu wel een pedo! 'oeps nee grapjee, ehm ik zou voor de zalmroze gaan staat mooi bij je haar'. 'okeey'. allison liep naar haar badkamer en kleedde haar daar om. ze liepen samen naar beneden, toen ze nick tegen kwamen. 'heey zusje nu al aan een vriendje, dat is snel'. 'hahah leuk grapje, maar nee'. brandon onderbrak haar en zei; 'heej dus jij wordt mijn zwager? en hij knipoogde naar mij. urgh dacht allison en liep snel weg en trok brandon met haar mee.
vijf minuten later stonden ze op het strand te wachten op de vrienden van brandon. allison was best zenuwachtig, ze kende hun geen van allen. brandon merkte het op en gaf haar een kneepje in haar hand. allison lachte naar hem terug. in de verte zag ze vier mensen aan komen lopen. brandon liep ernaar toe en allison volgde hem, na een minuut sprong allison op brandon zijn rug en gilde lachend, 'hup paardje in galop'. brandon rende hard weg, met haar op zijn rug, ze moest zich goed vast houden want ze viel er bijna af.
aangekomen bij het groepje, sprong allison van brandons rug af. ze brandon stelde ons aan elkaar voor, een meisje, Chanel, zij had bruin lang stijl haar en bruine ogen, ze niet lelijk! Nog een meisje, Beau, ze had donkerblond half lang haar en lichtbruine ogen. Ook waren er nog twee jongens bij, de ene heette george, hij had zwart haar en grijze ogen. En de andere jongen, daan, hij had bruin haar met donkerbruine ogen.
Een paar uur later :
Het was heel gezellig, we hebben lekker gezwommen en gevoetbalt. Allison kon het heel goed met beau en chanel vinden. De jongens zijn ook wel oke. Ze was erachter gekomen dat brandon sixpack had. *kwijll* hahah grapje, maar ik hou van jongens met een sixpack.
Die avond:
'Alliee, pleasee je moet me helpen, hoe moet ik weten wat ze leuk vind', gilde brandon door de telefoon. Hij is verliefd en wil weten wat meisjes eigenlijk leuk vinden. Dus vandaar ons 'luide' telefoongesprek. 'Neem haar mee naar het strand of ga lekker een film kijken, het hoeft niet perse heel romantisch te zijn ol de eerste date'. 'Allie de superheldin en redder in nood'. 'Aww jij arme sloeber'. 'Hehe ik ben niet arm!' Oke dus jij trakteert op een ijsje, leuk gezellig ik hou je eraan. Maar ikk ......... en meer hoorde allison niet want ze gooide de hoorn op de haak.
------------------------------------------------------
*note*Hej, sorry dat het niet een heel groot stuk is! Wat vinden jullie ervan?
♧like♧
♣vote♣
♧comment♧Lovee youu ♡ - xxx - myy
JE LEEST
~Badass~
RomanceIk ben Allison van Roosendaal en mijn leven bestaat niet uit rode roosjes meer uit, bruine paardepoep. mijn stokoude vader met grijs haar en mijn syokoude moeder met paars haar, kwam op het idee om naar hawai te verhuizen, ik was hier niet blij mee...