stilstaande reuzenrad & griezelig spookhuis

15 1 1
                                    

P.o.v. Allison

Hij zei; dat voel je toch.
^^ *knipoog*
'Doe normaal' siste ik, en haalde zijn hand van mn been. Ik genoot verder van het uitzicht, ondanks dat ik me bewust was van wie er zowat in mn nek zat te hijgen. Eindelijk ging het reuzenrad weer naar beneden en ik was pas blij, als ik veilig en wel beneden stond met vaste voeten op de grond. We liepen naar een suikerspinnen kraampje en haalde twee suikerspinnen. 'Mag ik een stukje van jou'. Samuel keek me met een pruillip aan en een paar hondenoogjes. Ondanks dat hij zo in het spookhuis terecht kon. 'Mphg je hebt zelf tog'. Hij haalde zijn schouders op. Ik hield mijn suikerspin voor zijn gezicht en hij beet er een stukje vanaf. Plots duwde ik de suikerspin in zn gezicht. Over zal suikerspin in zn gezicht. Ik kreeg de slappe lach, maar al snel had ik door dat ik beter kon gaan rennen. Ik rende alsof mijn leven er vanaf hing, wat niet veel scheelde. Plots voelde ik een hand om mijn middel die me mee op de grond trok.

Shit dat was sws samuel. Wowie daar gaat mijn gezicht.

En ja hoor. Samuel duwde suikerspin in mijn gezicht. 'Ah moest dat nou echt?!' 'Yep eigen schuld dikke bult'. Ik probeerde zo goed mogelijk alles van mijn gezicht te halen. Maar alles pkakte en kleefde. Het was smerig!

10 minuten later :

We waren weer helemaal schoon en liepen de wc's uit. Ik keek om me heen en zag zoveel attracties; 'ik kan niet kiezen'. 'Dat hoeft ook niet want ik heb al gekozen'! Hij trok me mee naar het spookhuis.

Noway dat ik daar in ga. Ik krijg altijd nachtmerries van spoken en ik ben bang van ze. Ps. Niet verder vertellen.

Ik stond stil, en wilde mijn mond opentrekken maar samuel was me voor. 'Kom ga je mee, je bent toch niet bang?! Ik keek hem aan en zei zelfverzekerd; 'natuurlijk niet, wie is er jou bang voor een spook?!

Ik

Ik volgde hem naar binnen en we stapte in het karretje. Het karretje begon te rijden en ik voelde dat mijn handen klam werden. Onbewust kneep ik hard in mn handen. 'Kijk maar uit dat je je handen er niet af knijpt, ow wacht zal ik het aan een spook vragen?! Ik keek hem verschrikt aan en schoof opzij zo ber mogelijk van hem vandaan. Dat was het beste. Ik wilde niet in zijn ogen kijken en draaide me dus om. Ik keek recht in de ogen van een....

SPOOK!

Ik gaf een keiharde schreeuw (het zou me niet verbazen als samuel en alle andere mensen nu doof waren!) En schoof weer helemaal terug zo dicht mogelijk bij samuel.
Eindelijk waren we klaar met de rit. Ik keek naar samuel en zag dat hij tranen van het lachen in zijn ogen had. Ik keek hem boos aan en liep stampvoetend weg.

***************
Heej, sorry voor het lange wachten. Ik had het nogal druk. Ik zal proberen vaker te updaten.

#like#
#vote#
#follow#
#comment#

Luff you xxx ♡♥♡♥

~Badass~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu