P.o.v. Allison
'Allison nu wakker worden, je bent al te laat'!!
'Huh wat is er'? Je moet naar school, komop opstaan. Langzaam werd ze wakker. 'Mam mag ik thuisblijven, ik voel me niet zo lekker'? Ja is goed, maar ik moet wel werken dus je bent alleen thuis. Mm is goed.
Ze domelde weer in slaap.
BAM! Ze hoorde keihard een deur gaan. Allison ging rechtovereind zitten en trok haar dekens tot haar kin. Wat als er inbrekers zijn? Ik kan ze met mijn poezenkracht niet aan.
Ineens ging haar kamerdeur langzaam open en liep er een schim naar binnen. Die op haar bedrand ging ziten. 'Babe, waarom ga je niet naar school?'Wacht eens even die stem herkende ze; samuel, de jerk!
'Ehh wat gaat jou dat aan?, precies helemaal niks. Héhé ik zou maar een beetje aardig doen, want ik kan zo doen wat ik met je wil doen. En hij likte langs zijn lippen.
Aww hij is wel knap geef toe. Nee hij is een jerk die zomaar haar kamer binnen komt. Urghh
Allison beet zonder dat ze het doorhad op haar lip.
P.o.v. samuel
Samuel vroeg zich af waarom zijn 'tijgertje ' niet naar school kwam. En als zij niet naar school kwam, kwam hij wel naar haar toe. En daarom zat hij nu op haar bedrand. Babe, waarom ga je niet naar school?
Ze was wel erg bijdehand met dr 'ehh wat gaat jou dat aan? , precies helemaal niks. Héhé ik zou maar een beetje aardig doen, want ik kan zo doen wat ik met je wil doen. En hij likte langs zijn lippen.Het was best grappig om te zien hoe allison met zichzelf een conversatie aan het voeren was.
Ze keek hem weer aan en beet op haar lip.Shit ze bijt op haar lip, daar kan ik echt niet tegen. Ik zou als ik haar was maar oppassen, anders ga ik haar zoenen.
'Ehh hallo aarde aan samuel!'
'Waat?'
Oeps dat kwam harder aan dan dat hij verwachtte.Sorry kwas even in mezelf aan het praten.
Ze mompelde wat terug en keek weg.*pling* ja dat is het. Ik neem haar gewoon mee op een soort van verplichtte date.
'Ga je mee naar de kermis?'
P.o.v. Allison
Van alles wat ik uit zijn mond Ou kunnen horen, verwachtte ik dat zeker niet. 'Ehh nou moet dat?, ik ben niet voor niks thuis.' 'Precies een smoes die alleen jouw moeder gelooft. Ik trap daar niet in. Dus anders gezegt ga je nu met mij mee.' 'Ik wil niet! PUNT UIT! 'Ik ga niet mee' ga maar in je eentje of met je hobbelpaard.
Half uur later:
Hoe ze hier toch in die auto kwam is haar een raadsel. Het ging allemaal veel te snel. Maar ze zal jullie het met de nodige details vertellen.
Flashback:
Ik ga niet mee. Ga maar in je eentje of met je hobbelpaard. Samuel liep naar haar kast en lakte er wat kleren uit. 'Tss kleren pakken gaat je echt niet helpen om uit mijn bed te komen. 'Nee inderdaad maar dit wel,' hij pakte een van m'n knuffels en zette een schaar tegen het hoofd. 'Neeee, als je dat doet castreer ik je'. Op zijn gezicht stond geen greintje angst of iets dergelijks. Shit mensen bedreigen kon ik nu ook wel van m'n lijstje schrappen, hij wordt steeds korter. Na nog een heftig gesprek stond ze op en pakte de klere n van samuel over. ze had eerst niet gezien welke kleren hij had gepakt, maar hij haf best smaak.(zie foto) Na een half uur had allison zich aangekleed, haar haar gedaan en ook haar make-up, wat bestond uit mascara, lipglos en een klein beetje foundation. Maar geen eyeliner, want dat ging altijd fout. Ze pakte haar spullen en liep met hem mee naar de auto en stapte in.
End flashback.
------------------------------------------------------
*note*
Enn? Wat vonden jullie van het hoofstuk?
Ik heb besloten om voortaan alleeb op maandag, woensdag en vrijdag te updaten.←vote→
←like→
←comment→Luff youu all. Xxx myy
JE LEEST
~Badass~
Roman d'amourIk ben Allison van Roosendaal en mijn leven bestaat niet uit rode roosjes meer uit, bruine paardepoep. mijn stokoude vader met grijs haar en mijn syokoude moeder met paars haar, kwam op het idee om naar hawai te verhuizen, ik was hier niet blij mee...