heftig gesprek & bekende popster

22 1 2
                                    

P.o.v. Allison

Ze stond oog in oog met het meisje van school. (Het meisje achter de balie die allison haar rooster gaf, hoofstuk chocolade smurrie & slechte fixmove.) (Geef toe jullie dachten dat het samuel en femke waren.) 'Heey maar jij bent dat meisje van achter de receptie die haar hoofd stootte', zei allison tegen het meisje. 'Ja en jij bent dat meisje die samuel geslagen had'. Allison voelde zich rood worden en glimlachte naar het meisje. 'Dus ik sta bekend als het meisje dat samuel sloeg'. 'Ja zo zou je het kunnen noemen, by the way ik ben kate'. 'Ik voel me nu net een bekende poster'. 'Ow wacht ik ben allison'. Samen liepen kate en allison naar de woonkamer. Allison gaf kate haar ouders een hand, en kate gaf allisons ouders een hand.

Meiden we gaan over een half uurtje eten misschien kunnen jullie even boven wat gaan kletsen. 'Ja is goed mam' beantwoord allison haar moedera vraag.

Samen lopen kate en allison naar boven. Allison gaat gelijk op haar bed zitten en kate volgt haar.

A: Allison
K: kate
(Ik vind het makkelijker om een gesprek op deze manier te beschrijven.)
K: maar zeg eens eerlijk vind je samuel niet een beetje leuk? ^^
A: ehh nou nee ik ga nog liever met een wc pot.
K: hahahah all doe normaal
A : wat het js gewoon waar, hij doet zo stoer en arrogant, maar ik weet zeker dat ook hij een zwakke plek heeft. En die ga ik vinden. Help je mee?
K: is dat wel zo'n goed idee? Hij heeft super veel macht in de stad enzo. Ik denk dat hjj jou wel leuk vind!
A: hahah leuk grapje. Hij heeft zo'n beetje elke nacht een nieuw meisje, ik heb medelijden met hun!
K: misschien ben jij wel het meisje dat hem verandert.
A : 'rolt met haar ogen' ja als dat zo is gaan wij samen een dagje weg!
K : hahah daar hou ik je aan!

ALLISON, KATE ETEN.

Tja sorry kate voor het geschreeuw van mijn moeder. Haha dan heb je de mijne nooit horen schreeuwen. Owke ben benieuwd.

Iedereen zat al aan tafel toen allison en kate beneden kwamen.

Ze aten biefstuk met aardappelen en bruine boontjes. Mam ik hoev die bruine bonen echt niet. Allison je eet ze gewoon op. Zoniet dan krijg je ook geen toetje. Snel at allison tog maar haar bonen op met haar neus dicht geknepen. Na het hoofdgerecht had haar moeder mona toetjes en ijs.

Na het eten:

Bedankt voor het eten het was leuk en gezellig! Je hetzelfde tot snel. Doeei alll. Doeii keetje. Ik app je nog. Dan kunnen we een xtje afspreken.

Nadat de visite weg was kroop allison gauw in bed. Ze was moe en voelde dat ze morgen een lange dag voor de boeg had.

Wist ze toen maar dat haar gevoel juist was.

------------------------------------------------------
*note*
Tja wat zou er tog gebeuren de volgende dag?! ^^
Heejj ik ben onder biologie aan het schrijven, het is hier super saai. Enn? Hoe vinden jullie het tot nu toe?

↑like↑
↑vote↑
↑comment↑

Luff youu -xxx- myy

~Badass~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu