Marissa
Jeg var så forbanna, øynene mine så rødt og ansiktet mitt var nok like rødt. At dem våger å kidnappe meg igjen!
Jeg kastet enda ett glass i veggen, jeg var i LA i Harry's hus. Huset var fint men hva faen hjelper det når dette skjer igjen?! "Marissa!! Du må RO DEG NED!!" Guttene prøvde desperat på å roe meg ned. Harry hadde hendene i håret og rev litt i det av ren frustrasjon. "DET SIER DU DET!!! DU ER IKKE KIDNAPPET IGJEN!!!" Jeg kastet en vase etter Louis. Ingen kødder med meg, men dette har kanskje noe med at jeg... Uhm... Har lille rød på besøk. Fikk den i dag faktisk. Suger... Men takk å pris så har jeg alltid med meg bind/tamponger i vesken. "Marissa!! Ikke den!!" Harry løp mot meg men han rakk det ikke jeg hadde allerede kastet hans PC i veggen. Oopppsssss... Jeg må vel ikke betale for den? Who the fuck cares? Jeg fant enda et glass og kastet den etter Harry, Zayn er faktisk den eneste som ikke bryr seg akkurat nå. Han skjønner meg. Det er i alle fall noen normale her. "Du...(kast) har...(kast).. Akkurat(kast)... Fuckings kidnappet meg!!! (Kast....kast)" de så på hverandre bekymret. "Marissa... Shhhh... Vi gjør dette for å beskytte deg... Ikke noe annet..." Niall kom sakte mot meg men hendene opp, han tok tak i begge glassene i hendene mine og la dem på benket og klemte meg. Det var da tårene kom, de rant og rant, de stoppet ikke. "Beklager.." Hvisket han i øret mitt. Vi stod sånn i noen minutter, han holdt rundt meg og vugget oss fram å tilbake. "Rolig... Såja... Rolig nå.." Han vet alltid hvordan man roer ned folk. Tårene hadde stoppet og jeg sto å hikset(?).
Han trakk seg fra meg sakte. "Bedre?" Jeg nikket føre jeg tok tak i glasset veisiden av, han trakk seg redd fra meg og det gjorde de andre også. Jeg små flirte føre jeg helte litt vann i det. De pustet ut. "Beklager Marissa... Virkelig." Jeg himlet med øynene for hva Louis sa. Han sorry? Sakly. Jeg sendte han et irritert blikk. Zayn kom gående inn med noe i hånda. Jeg fikk store øyne og mistet glasset i bakken sånn alt alt vannet sprutet ut av det. Han holdt en pistol. Alle snudde seg mot Zayn og fikk store øyne. "Zayn!!! Hun skulle jo ikke se den da!" Ropte Harry irritert. "S-skal dere drepe meg?!" Jeg sa det som det var. Alle begynte å le, jeg skjønner ikke? Hva var så kult med det? Å drepe noen? "Haha.. Nei Marissa... Så klart ikke." Sa Liam litt mer seriøst. "Så hva faen skal du med den da?" Alle retter oppmerksomheten mot meg. "Det du." Svarte Zayn og gikk ut døra, jeg stod der fremdeles helt sjokkert. Og jeg som stolte på han. Det gjør jeg i alle fall ikke lengre nå.Zayn's POV :
.
Jeg brå våknet, bare er mareritt. Jeg var helt svett, wow.... Nå kunne jeg trenge en dusj. Jeg gikk fort opp og inn på badet mitt. Jeg skrudde på det glovarme vannet og tok av alle klærne mine. Alle tatoveringene mine kom til syne, hjertet syntes jeg egentlig er ganske fint. De fleste skjønner ikke hvorfor jeg tok det, ærlig talt så vet ikke jeg heller, jeg var full. Jeg hoppet inn i dusjen og vasket både håret og kroppen. "Bank.. Bank" jeg rakk ikke reagere føre noen kom inn. Marissa. Faen. "Shit! Sorry Zayn..." Hun lukket fort døra. Jeg små flirte, hun har sett meg naken. Jeg tok av vannet og tok et håndkle rundt livet mitt og åpnet døren, der sto en ganske rød Marissa. Jeg flirte, hun studerte meg nøye, hver tattoo, føre øynene hennes gikk hele veien ned. "Liker du det du ser?" Hun så fort opp og møtte øynene mine. "Fint hjerte... Og uhm... Sorry." Jeg flirte igjen. "Likte du det du så?" Hun så fort bort når vi hørte noen snakke. "Zayn! Kle på deg.!" Ingen andre en Louis. "Det er damer i huset! Tror ikke Mari...-" han gjorde store øyne når han så henne. "Å hei Marissa." Hun ristet oppgitt på hodet. "Ja.. Jeg... Skulle i dusjen jeg..." Mumlet hun og gikk fort inn døra bak meg. Jeg snudde meg rundt og flirte av henne, Louis derimot så ikke særlig bli ut. "Og hva i svarte faen tror du du gjør?"jeg så bort på Louis "ikke noe?" Jeg gikk forbi han og ned til rommet mitt, jeg skjønner ikke hvorfor Harry ikke har baderom på alle rommene, han har bare sitt eget. For en idiot. "Harry man!" Sa jeg det jeg så han, mens han bare nikket. "Du!" Jeg snudde meg fort rundt og så Liam, og han så ikke særlig bli ut. For det neste minuttet var jeg trykt opp mot veggen. "Hva i! Hva feiler det deg a?" Jeg prøvde å dytte han bort men det gikk ikke. "Du! Du har for faen meg ligget med lille søstera mi!" Jeg stoppet opp, jeg? Ligget med søstre hans? Når? Jeg rynket øyenbrynene mine. "Nei Liam, det har jeg vil ikke?" Det kom mere ut som et spørsmål. "Jo! Marissa!" Der stoppet det opp for det neste jeg gjorde var å le. "Nei?" Sa jeg mellom all latteren. "Liammm! Jeg sa at hun så han naken ikke det andre!" Bak han kom en andpusten Louis. Han slapp meg fort ned. "Hva?" Louis nikket, Liam snudde seg fort rundt å så på meg. "Sorry... Men ikke la det skje igjen, Okej?" Jeg nikket. "Uhm..." Vi snudde oss alle mot person, helvete. Marissa stod der bare med et håndkle rundt seg og håret hang ned, vått. Fy... Ble det litt varmt her? "Heeeeiii..." Så Harry og smilte til henne. Hun har nesten ikke snakket med oss siden. "Du står utenfor mitt rom." Jeg snudde meg rundt å så at det ikke var mitt. "Oh ja.. Sorry"... "Marissa?" Hørte vi en stemme si. "Niall?" "Nei Louis... Så klart det er meg." Han stod bak Liam. "Hvorfor står du her... I...det der?" hun små flirte litt. "Hun gjorde det for meg vettu..." Sa plutselig Louis og gikk mot henne og la en arm om midja hennes. Hva faen? "Nei? Jeg har akkurat dusjet... Og Zayn står utenfor rommet mitt?" "Den snakker!" Sa Harry liksom dramatisk. "Haha... Nei." Og med det så gikk hun forbi oss alle og inn på rommet sitt, og lukket døra hardt.
YOU ARE READING
Kidnappet 3
Fanfiction(Den skrives om) 3 år siden jeg dro fra guttene. 3 år siden livet mitt ble normalt igjen. 3 år siden jeg har sett guttene. Og nå? Nå kommer mitt nye liv til å bli forandret igjen. Men livet mitt er ikke så normalt, jeg er jo sammen med Luke Hemmings...