Marissa (3 uker senere)

Jeg kastet opp for tredje gangen i dag, jeg tror jeg begynner å bli syk eller noe. Niall stod lent over meg og holdt en hånd på skulderen min. Jeg smilte ett takknemlig smil føre jeg kunne skjenne noe ekkelt vokse seg opp i meg, jeg lente meg for over doen og kastet opp all maten, det som var igjen da.... Liam og de andre guttene stod i dør åpningen med bekymrede blikk. "Er alt Okej Mar?" Jeg fniste litt av kalle navnet som Harry ga meg, jeg nikket føre jeg reiste meg opp med hjelp av Niall. "Jeg tror jeg behøver å hvile meg litt...." Mumlet jeg og maskerte tilbake til rommet mitt. "Du, skal vi dra å kjøpe noe?" Spurte en bekymret Niall. Jeg ristet på hodet. "Tror ikke jeg behøver-....." Hvordan kunne jeg være så dum? Jeg går igjennom det jeg gjorde meg Louise første gangen, jeg er kvalm, jeg har vondt i hodet, kaster opp og er sliten.... Jeg er.... Gravid. Det er umulig, jeg kan ikke gå igjennom dette igjen! Hva søren skal jeg si til de andre? Hei jeg er gravid med Niall igjen jeg. Nei du, det er ikke en god idé, jeg så hurtig bort på Niall som fremdeles så bekymret ut. "Nei.... Jeg behøver ingen ting." Og med det så lukket jeg døra på alle guttene og hoppet opp i senga mi. Og gjorde det eneste jeg orket akkurat nå, og det var å gråte. Jeg kan ikke være gravid igjen, det går bare ikke. Nei, nei nei nei nei nei nei nei nei. Jeg kommer til å dø, hva søren skal jeg si til Niall? Og været av alt, Louis og Liam. Eller det er jo ikke det værste, eller? Same Shit, jeg kan ikke si det. Hvem stoler jeg på mest av alle her? Ikke Louis, ikke Liam, ikke Harry og ikke Zayn, Niall så klart med han er faren til ungen så.

Harry

Jeg skjønte det med engang når Niall å Marissa ble sammen at noe hadde skjedd. Hun er gravid, med tanken på at hun har spydd flere ganger, jeg håper hun vet det selv. Jeg kunne ikke banke på, eller jeg gadd ikke, i sengen satt en sjokkert Marissa. "Hva fa-...." "Marissa.... Shhhh!" Sa jeg og holdt peke fingeren min foran munnen min. Hun var stille med engang men jeg kunne se redselen i øynene hennes. Jeg lukket hurtig døra og gikk sakte mot henne. "Du vet det sant?" Hun så usikkert på meg. "Vet hva?" "At du er gravid?" Det så ut som att hun holdt pusten sin føre hun nikket sakte. "Ja, og hva skal jeg gjøre med det Harry?" Hun så desperat på meg. Hun begynte å gråte og jeg gikk fort til henne og klemte henne tett inntil meg, jeg har ikke vært så når henne siden den kvelden. Hun prøvde først å dytte meg vekk, men så ga hun seg å klemte meg hardt tilbake. "Shhh...." Hvisket jeg og strøk små sirkelen på ryggen hennes, noe jeg visste at hun elsket. "H-hva skal jeg si til Niall?" Hvisket hun. "Vet han det ikke?" Hun ristet litt svakt på hodet. "Ikke det? Men kanskje vi skal dra til legen først, føre vi sier noe?" Hun snufset litt. "Kan vi det?" Jeg nikket. "Det vi jo." Sa jeg lite for glad, men hun ledde svakt så... "Jeg er glad jeg har deg Luke." Jeg smilte lott av det hun sa. "Jeg er glad jeg har deg å. Marissa, men vi må snart dra til legen." Hun nikket svakt føre vi trakk oss ut av klemmen. "Jeg ringer legen jeg. "Gjør det...." Jeg smilte ett vennlig smil føre jeg reiste meg opp. "Vent!....-" jeg snudde meg rundt å så på henne. "Pass på sånn at ingen hører deg." Jeg nikket og forsvant ut døra hennes og løp nærmest ned trappa og ned på rommet mitt. Jeg grep fort tak i telefonen min og ringte for til sykehuset.
(S=sykehuset og H=Harry)
S "hei det er "sykehusets navn", hvordan kan vi hjelpe deg?"  hørte jeg en dame si på andre enden. 

H " ja dette er Harry og jeg vil gjerne bestille en time hos dere snarest mulig, til ehm, kjæresten min, Marissa Richards" jeg slo meg selv i panna, kjæresten?

S "skal vi se her... I morgen klokken to? Passer det?" 

H " ja det passer! Tusen takk" 



Kidnappet 3Where stories live. Discover now