Hoofdstuk 4

45 6 1
                                    

Na drie minuten wachten zie ik Julietta aankomen. Ze ziet er niet bepaald uit als een Julietta, haar kleren zitten door de war, haar haar ziet er ontploft uit en haar gezicht is lijkbleek.
"Julietta, wat is er in hemelsnaam gebeurd?" vraagt Elina terwijl Julietta snikkend op de grond valt.
"Die trap zit boordevol obstakels, en niet eens gewone obstakels, die traptredens vallen weg en dan moet je het maar zien te redden," zegt Julietta hijgend terwijl langzamerhand Alec en Helena in het zicht komen.
"Oh my," zegt Elina geschrokken "Is er iemand ter plette gevallen?".
"Zo ver ik weet niet," zegt Helena terwijl ze Alec overeind hijst "Maar een deel van ons klimt nog omhoog,".
"Hoe was de lift?" zegt Alec "werden jullie ook keihard genaaid?".
"We dachten van wel," zeg ik "maar we kwamen ongedeerd en zonder problemen hier en toen besloten we hier in spanning te wachten,"
"Geluksvogels," zegt Helena terwijl ze haar haar ontdoet van een paardenstaart "Wij konden bijna dood gaan, en ik geloof dat dit enkel het begin is,".
"Dus," zegt Stefan "We vieren nu een verjaardagsfeest terwijl we allemaal kunnen sterven?".
"Simpel weg, ja, ik denk dat" zegt Helena nonchalant.
"Waarom is het altijd mijn verjaardag waarbij alles mis zal gaan,"kreun ik "ik hoop dan dit jaar dat mijn cadeau is dat ik mag blijven leven of een pijnloze dood mag,".
De groep lachte, ze verwachte nooit dat ik zulke situaties nog mijn eigen, sacarstische zelf blijf.
"Maar goed, dertien van ons zijn er, zeven moeten er nog komen," zegt May "als we het allemaal overleven dan, want ik weet het niet zeker,"

Dit verhaal staat nu al 26ste in de categorie Horror en het echte feest is nog niet eens begonnen! Dankjewel allemaal

Haunted House #Wattys2016Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu