Tanıtım

133 7 13
                                    

Multimedia Mia **

Yeni okul doğal yaşam alanım.... 197. Kez lise ye başlıyorum ne heyecan ama... yeni aşklar yeni arkadaşlar yeni kanlar olucak uzun bir yaz oldu özlemişim... Düz hesap 800 yaşında olmanın verdiği yorgunlukla okula geldim bu sefer olucak bu sefer vampir olmaktan kurtulmanın yolunu bulucam.
.
.
.
Ben Mia 800 yaşındayım 197. Kez liseye başlıyorum 20 yaşında vampir oldum hiç yaslanmadigim için hala 20 yaşında genç ve guzel gorunuyorum. Vampir olmak güzeldi belki hız korkusuzluk ama biz güzel yasayamadik heralde... biz derken donusturdugum vampir arkadaşlarım 3 kişi kalıyorduk kösük karanlık cesetlerle dolu şehrin en ücra köşesindeki mekanda. mekan sırlarımızı saklayacak kadar iyiydi belki seviyorum bu mekanı... Robert Hope ve joe ile onlar belki mutluyum vampir oldukları için ama ben gerçekten nefret ediyorum. Bu çözümü hep beraber arıyorduk belki belli etmiyorlar ama onlarda istiyorlar yeniden insan olup ölümden korkmayı bile...
.
.
.
Şimdiye kadar geçirdiğim sevgilileri tam anlamıyla sayamiyorum fakat bu okulda bana sevgili değil çözüm lazım elbette vampir olduğumuz gibi bundan kurtulmanın da bi yolu olmalı...
Burada zeki insanlar lazım bana bi çözüm yolu elbet olmalı...

vampir olmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin