Multimedia Robert * *
Ve işte hepimiz mukemmel vampir hiziyla okuldaydık.
- yeni okul millet ! Bu sefer tamamen sıradan olmayacak ya Mezuniyete kadar insan olmanın yolunu buluruz ya da ben gerçekten kalbime bir kazık saplayacağım.
- hersey güzel olacak Mia hemde hersey dedi Hope.
Tabikide aynı sınıfa düştük müdürü etki altına aldım galiba ve yine güzel bir vampir özelliği...
Robert: Millet ben gerçekten acıktım.
Joe: yanlız değilsin Robert siz hemen yiyecek 0 rh - bulun ben kuytu köşe ayarliyicam.
Sonunda yemek oh be sabah kahvaltısında ne iyi gider 0 rh -
Joe: tamamdır galiba bi depo buldum. Ama dikkat cekmememiz lazım biz Hope ile önden gidicez siz arkadan gelin.
Tamam biraz daha bağır da herkes duysun. Siz gidin ortama bakın biz yiyecek birini bulup geliyoruz.
5 dk sonra oradaydık güzel ni kahvaltıydı. Ve ders kimya en işime yarayacak derslerden biri bize bu deneyleri yapabilecek inek bi öğrenci lazım.
Ders baya bi sıkıcı geçti 197. Kez tekrar edince. Ama söyle disi telli gözlüklü inek birini buldum.
O da ne bize koşan Robert mı millet suç mahallinde bile daha yavaştır.
Robert: hemen depoya gelin hemen!
Aaa... Bu da neydi şimdi gerçekten telaşlı bi halde dikkat çekmeden yeni okuldaki mekan depo ya gittik.
Joe: Robert neler oluyor ?
Robert: neler olmuyo ki okul öğretmenleri ve öğrencilerine yemekhaneden mine veriliyor galiba planlar suya düştü.
Olamaz olamaz olamaz olamaz! Mine vampirler insanları etkilemesin diye kullanılan vampirleri yakan bi bitki. Ya bizden birilerinin haberi varsa ?
- o zaman kullanacağımız çocuğu mine den arındırmaĺıyiz.
Hope: ertesi gün yine mine verirler zeki Mia...
- öffff doğru yarın yine verirler sorunun kaynağına inmeliyiz o zaman.
- yarın ymeekhanede bi Robert beklesin. Bende bi öğrenciyi mineden
Arındırıcam hatta Hope bu sırada sen evde bi parti duzenleyeceksin joe sende herkesin gelmesini sağla. Hadi başlıyoruz !
Robert yemekleri tattı. Yemekler mineli değil.
Joe herkesi zorla partiye gelmesini sağladı.
Hope parti düzenledi.Bende hemen bi çocuğu tutup mekana götürdüm ve mineden arındırdım. Biraz kanlı oldu atardamarlarını kesince tabi. Sonra kanimdan verip onu iyilestirdim. Hiç birşey hatırlamıyor çünkü etki altına alınmış birileri daha var ! Ama vampir değil emin gibiyim ! O zaman bu ne ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vampir olmak
Vampire4 vampir arkadaş... "Vampir olmak"tan hiç mutlu değil.. o da ne bir kurt adam mı??? kurt adamlar efsane değil miydi ???