..........
- gelin bakalım. Adrian kurt fakat bence yanlız değil!
Joe : bencede o salak tek başına yolda yürüyemez bile
Robert : Orası öyle tabiki Mia nasıl yanlız değilse ben nasıl yanlız değilsem o da yanlız değildir.
Hope : peki ya sürü halinde dolasiyolarsa onu nasıl yapıcaz ??
Joe : abi kız haklı o iş nasıl olucak ki efsanelere göre hem vampir hem kurt yani melez de olabilir değil mi ??
- Hele melez se napicaz bence kendimize ordu kurmalıyız.
Robert :Ama vampirleri etki altına alamayız dediklerimizi yapmazlar.
Joe : buldum! Efendilik bağını kullanicaz size aşık olanları dönüştürürseniz onlar size bağlı kalırlar. Geçmişte baya kullanmışlığım var.
- Fakat bu ordu melezse yine bizi ezerler. Kendi melezlerimizi yaratmanın bir yolu olmalı.
Joe : haklısın! Peki tamam bu konuda bi fikri olan????
Hope : biraz araştırıp bulabiliriz bence.
- Bu macera beni acıktırdı. Hadi yemeğe....
Joe : en sevdiğim bölüm hadi yemeğe.
Robert : artık bu çocuk yaşındaki insanlardan beslenmemeliyiz.
Hope : hadi ama kan torbası mı çekicez. :D
Robert : evet öyle olucak bensiz yemeğinizi yiyin ya da vakumlayın ben kan torbasiyla idare edicem.
- Eski Robert geri dönüyor millet.
Yine mi ormanlardaki hayvanlarla besleneceksin??Joe : gerçekten bi gün o hayvanlar birleşip sana saldirmayacak mı sanıyorsun :D
Hope : işte bu efsaneydi. :D
- efsaneleri birakmaliyiz bence. Ne geldiyse efsaneden gelmedi mi vampirlik, kurt adam....
Robert : bencede benle dalga geçmeyi bırakın da gidip yemeğinizi yiyin.
..............
Yemeği yedik ve çözüm yolu bulmak için depoda toplandık.
Robert : evet yeni melezlerden veya onlardan üstün özelligimizi bulmamız lazım.
Hope : peki ilk üstün özelligimiz onlar dolunayda kurt biz ise her an vampir ;)
- onların üstün özelliği ise vampirleri ısırıklarında öldürmesi.
Joe : onlar bizi dolunay saati parçalayabilir.
Robert : mine stokları olabilir.
- kurt boğan stokları hazır ;)
Hope: peki melez cıkarlarsa? ??
- o zaman her türlü öldük.
Joe : hadi ama pes etme hemen.
- 800 yıl ben bunun için bekledim fakat şuan hiçbirinin anlamı yok.
Hope : öyle deme pes etmek yok. Gerçekten bu sefer çok istiyoruz.
Joe : bence bi kim olduklarını öğrenmekle başlayalım.
- tamam o zaman dolunaydan iki gün önce hope Adrian dan ders vermesi için ısrar edecek sonra da adresi öğrenip iki gün sonra dönüşümü bekleyeceğiz.
Hope : Adrian gözlükleri ve telleri atsa gerçekten hoş çocuk. Belkide dikkat çekmemek için böyle bi tarz yarattı.
O zaman ben Adrian'a gidiyorum.Joe : hadi bakalım görelim seni sarı kafa ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vampir olmak
Vampire4 vampir arkadaş... "Vampir olmak"tan hiç mutlu değil.. o da ne bir kurt adam mı??? kurt adamlar efsane değil miydi ???