**Multimedia Adrian
Hope : selam Adrian !!!
Adrian : selam!
Beni nerden tanıyorsunuz?Hope : kimya Laboratuvarında gördüm seni. Ben hope ! çalışkan birine benziyosun. Bana özel ders verir misin??
Adrian : Hayır özel ders vermiyorum. Bu arada tanıştığıma memnun oldum Hope !
Hope : ya lütfen bi sonraki ay sınavlar için bi gün sadece olur mu ??
Adrian : peki tamam ne zaman olsun ??
Hope : mesela bi sonraki ay cuma olabilir.
Adrian : olmaz! Yani şey o gün olmaz cumartesi de olmaz pazar olsa ??
Hope : o gün musaitim. Hem sen neden partiye gelmedin ??
Adrian : şey, ımmm... isim vardı arkadaşlarımla buluştum.
Hope : sen iyi misin kıpkırmızı oldun. Hani insanlar yalan söylerken olur ya ondan.
Adrian : ne yani ben yalan mı söylüyorum? ??
Hope : aaa... şey, ben öyle demek istemedim Özür dilerim Adrian! Cuma gerçekten uygun değilse başka bi gün için sözleşiriz.
Adrian: gerçekten uygun değil! Sonra görüşürüz ben laboratuvardayım.
Hope : görüşürüz !!
Hemen depoya gittim Mia yı bulmam lazım Mia belkide haklı !!..........
Hope : selam !
- selam hayırdır çok telaşlı gorunuyosun ??
Hope : Ayy çok mu belli ?
- baya bi belli hemde :D noldu ki ???
Hope : Mia sana inanmadik ama galiba Adrian kurt !!
Gelecek ay cuma günü yani dolunay günü bana ders verir misin dedim. Fakat o gün musait olmadığını söyledi ve bunu söylerken kıpkırmızı oldu. Yani yalan söyledi.- Haklı olduğuma mı seviniyim yoksa Adrian gibi birinin galiba kurt olduğuna ki bu da bizim gruptan iki kişiyi bildiğini anlatıyor yani buna üzüliyim mi bilemedim.
Hope : bence üzül acinacak vampir halimize gülmeyelim.
- çokta iyi moral veriyon yaa...
Hope : tamam sustum :D ben o zaman bi Joe ye felan bakiyim oldu o zaman :D
- hemen de kaç lanet :D
..............
Robert : hope ilk buluşma nasıldı bakalım ? :D
Joe : bu ifade sorunun cevabını verdi bence Robert :D noldu yoksa metal fırtına seni beğenmedi mi sarı kafa :D
Hope : ahahahah çok komik gerçekten Adrian kurt olabilir! Dolunay günü işi olduğunu söyledi. Fakat yalan olduğuna eminim!
Joe : Adrian dan korkmalı mıyım acaba ? :D
Ya bi saçmalamayın olmaz öyle şey.Hope : oldu bile resmen Mia haklı bence.
Bizi depoda bekliyo hadi gidelim..........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vampir olmak
Vampire4 vampir arkadaş... "Vampir olmak"tan hiç mutlu değil.. o da ne bir kurt adam mı??? kurt adamlar efsane değil miydi ???